گفتگوی گوگل هوشمند می شود

0
366

کالاسودا_قرار است به زودی گفتگوی گوگل هوشمند شود . درواقع این تکنیک کمک خواهد کرد تا کاربران در لحظه به پاسخ های فوری و مناسب هوشمند دست پیدا کنند .

به نظر می رسد تیم طراحی و توسعه خدمات گوگل این روزها بسیار پر کار شده است . این را می توان از تغییراتی که هر لحظه در برنامه های این تیم رخ می دهد متوجه شد . برای مثال ارائه خدمات هوشمند را می توان یک اقدام با ارزش از این تیم دانشت .

به نظر می رسد این تغییرات به عنوان بخشی از نیازهای کاربران در نظر گرفته می شود . نیازهایی که می تواند در قالب خدمات روزمره فوری و هوشمند حل شود .

بسیاری از کاربران عادت دارند فعالیت های خود را از طریق خدمات گوگل سر و سامان دهند .بر همین اساس هم گوگل تصمیم گرفته  این خدمات را  از طریق جیمیل، برنامه گپ الو، پیام رسان اندروید و البته از طریق پروژه نوپای Fi به کاربران هدیه دهد .

بر اساس اطلاعات منتشر شده ، ارائه این خدمات حاصل ایجاد یک گروه تحقیق و پژوهش در گوگل موسوم به R&D group Area 120 است . با همه این ها ، بد نیست به این موضوع نیز اشاره کنیم که به اعتقاد برخی از منتقدان ، ارائه  این خدمات می تواند به نقض حریم شخصی و امنیت کاربران منجر شود.چرا که اطلاعات فراوانی در مورد عادات شخصی و خصوصی و زندگی روزمره کاربران به این شیوه کسب می شود

گرچه شرکت می گوید با استفاده از فناوری پاسخ هوشمند که مبتنی بر هوش مصنوعی است می تواند در بلندمدت توصیه ها و پاسخ های دقیق تری به نیازهای کاربران بدهد.اما باید دید آیا کاربران از این فناوری استقبال بالایی خواهند کرد یا خیر .