ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 چه برنامه هایی برای سلامت کاربران درنظر دارد؟

0
1486
ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 چه برنامه هایی برای سلامت کاربران درنظر دارد؟

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 به همراه ویژگی های سلامت محور مانند سنجش ضربان قلب ECG معرفی می شود. البته تا سال 2020 باید منتظر این ویژگی ها باشید.

چه زمانی منتظر این ویژگی در ساعت جدید سامسونگ باشیم؟

جانشین ناشناس Galaxy Watch Activeسامسونگ به نام Galaxy Watch Active 2  اولین ساعت هوشمند این شرکت خواهد بود که دارای یک ردیاب ضربان قلب ECG است، بر اساس گزارش های رسیده این ویژگی در زمانی که اولین ساعت به بازار عرضه می شود، در دسترس نخواهد بود و در نیمه اول سال 2020 با به روز رسانی های بعدی سامسونگ پس از انتشار اضافه خواهد شد. در هنگام رونمایی، انتظار می رود که ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 ویزگی های دیگری مانند دیگر آلارم ها و هشدار و سنسورهایی در صفحه ای با حاشیه کم صفحه نمایش باشد.

نیاز به تائیدیه های FDA، دلیل تاخیر رونمایی این ساعت

این اولین بار نیست که یک ساعت هوشمند سامسونگ، ردیابی ضربان قلب را شامل خواهد شد، ساعت های قبلی سامسونگ مانند Galaxy Watch Active و Galaxy Watch شامل ردیاب های نوری مبتنی بر نور بودند. در مقابل، ردیاب های الکتروکاردیوگرام ECG  سیگنال های الکتریکی را اندازه گیری می کنند که دقیق تر است و همچنین امکان تشخیص شرایط سلامت کاربر را فراهم می کند.

نیاز به تائیدیه های FDA، دلیل تاخیر رونمایی این ساعت

با این حال، ECG به تائیدیه و گواهینامه های سازمان FDA نیاز دارد تا تأییدیه خود را برای دستگاههایی که دارای قابلیت هستند را دریافت کند. علت تاخیر در رونمایی ساعت جدید سامسونگ این ویژگی و دریافت تائیدیه های مربوط به آن است.

الگوبرداری سامسونگ از اپل واچ سری 4

اضافه شدن پشتیبانی از ECG بعد از رونمایی در این ساعت، دقیقا همان چیزی است که اپل با اپل واچ سری 4 که در ماه سپتامبر سال گذشته انجام داد، اپل ماه سپتامبر 2018 این محصول را معرفی کرد و در ماه دسامبر ویژگی ECG را معرفی کرد که تا کنون منجر به حفظ جان تعداد زیادی افراد شده است. این دقیقا همان کاری است که سامسونگ می خواهد انجام داد. یعنی پس از رونمایی این ویژگی را در اختیار کاربران بگذارد .

الگوبرداری سامسونگ از اپل واچ سری 4

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها