گلکسی S8 چگونه به این فرم و طراحی رسید؟

0
461
گلکسی S8 چگونه به این فرم و طراحی رسید؟|کالاسودا

گلکسی S8 چگونه به این فرم و طراحی رسید؟|کالاسوداکالاسودا –  استفاده از نمایشگر بدون ‌مرز (Infinity) و حذف دکمه فیزیکی هوم مواردی بود که گوشی #سامسونگ S8 را نه تنها از دیگر گوشی‌های موجود در بازار، که حتی از مدل‌های قبل هم کاملا متمایز می‌کرد.

 یکی از اعضای تیم طراحی این شرکت درباره روند طراحی گلکسی S8 می‌گوید طراحی این گوشی هوشمند بر اساس مفهوم یکی‌بودن و برجسته کردن انسجام بصری گوشی بود. تمرکز اصلی تیم طراحی رسیدن به یک طراحی همگون، طبیعی و منسجم در گلکسی S8 بود. برای رسیدن به این هدف ابتدا لبه های گوشی منحنی شد. سپس قاب گوشی هم منحنی شد تا وقتی کاربر گوشی را در دست می‌گیرد، حس طبیعی‌تری داشته باشد.

s8|کالاسودا و در قدم نهایی کلید‌های فیزیکی و حسگرهای روی گوشی جابجا شد تا زیبایی گوشی بیش از پیش به چشم بیاید. ترکیب فلز و شیشه توازنی عالی میان زیبایی و مقاومت بدنه ایجاد می‌کند. روکش‌هایی مانند الگو‌های نانوی انعکاس دهنده نور روی بخش شیشه‌ای و همینطور یک روکش براق برای قاب فلزی دستگاه به زیبایی هرچه بیشتر گوشی کمک کرد.

یکی از مهم‌ترین مسایل در طراحی هر گوشی، راحتی قرار گرفتن آن در دست کاربر است. به گفته تیم طراحی، برای رسیدن به حس مناسب از در دست گرفتن گوشی S8، بیش از ۱۰۰ نمونه اولیه از این گوشی در مدتی بیشتر از یک‌ سال طراحی شد. نهایتا و با اعمال تدریجی تغییرات در فرم بدنه، گوشی گلکسی S8 به محصولی تبدیل شد که به راحتی و کاملا طبیعی در دست کاربر جا گرفته و حس خوبی را به او منتقل می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها