گوشی آنر بخریم یا هواوی؟ این دو برند چقدر باهم تفاوت دارند؟

1
14943
گوشی آنر بخریم یا هواوی؟ این دو برند چقدر باهم تفاوت دارند؟

گوشی آنر بخریم یا هواوی موضوعی است که این روز ها در کنار سوال های دیگر خریداران موبایل پرسیده می شود. با وجود اینکه برند آنر یک برند فرعی از کمپانی هواوی محسوب می شود اما این برند در سال اخیر قدرت بسیاری پیدا کرده  به نوعی که بسیاری از کاربران ترجیح می دهد گوشی های سری آنر را خریداری کنند. حال قصد داریم به این موضوع بپردازیم که اگر قصد خرید از این غول تکولوژی چینی را داریم گوشی آنر بخریم یا هواوی ؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

به طور کلی بهتر است از همان ابتدا این موضوع را اعلام کنیم که برند آنر به صورت مستقل پایگاه توسعه و ساخت گوشی های موبایل ندارد و در ساخت گوشی ها و طراحی آن ها با هواوی همکاری بسیار زیادی دارد و از طرف دیگر آنر از پردازنده های کایرین استفاده می کند که به صورت انحصاری برای هوآوی استفاده می شود، در کنار این موضوع فروش برند آنر یا هواوی برای کمپانی هواوی تفاوت خاصی ندارد و فروش هر دو برند برای این کمپانی به شمار می رود، پس نمی توان آنر را رقیبی برای شرکت هواوی دانست و به ظاهر برای این کمپانی چینی تفاوتی ندارد که گوشی آنر بخریم یا هواوی.

بیشتر بخوانید : بهترین گوشی موبایل هواوی تا 3 میلیون تومان

گوشی آنر بخریم یا هواوی؟ کدام مناسب تر است

گوشی آنر بخریم یا هواوی؟ کدام مناسب تر است؟

در پاسخ به سوال گوشی آنر بخریم یا هواوی بهتر است برخی موارد را مورد بررسی قرار دهیم. برند آنر از همان ابتدا طرفداران بسیار زیادی در میان کاربران جوان داشت و کمپانی هواوی نیز روی این موضوع تاکید ویژه ایی داشت که برند آنر تمرکز خود را روی جوانان قرار داده است. در کنار این موضوع برند آنر معمولا قیمت پایین تری دارد که این موضوع برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی دارد. با این وجود در مرحله اول به نظر می رسد که برند آنر می تواند خرید مناسبی باشد اما همیشه این موضوع صادق نیست.

کمپانی هواوی علاقه ی خاصی ندارد که برند آنر پرچمداران گرانقیمتی را روانه بازار کند از این رو خرید یک پرچمدار هواوی بسیار شگفت انگیز تر خواهد بود، به همین دلیل این کمپانی مشهور پردازنده های جدید خود را همواره روی گوشی های هواوی استفاده می کند و همکاری با برند لایکا برای دوربین های هواوی شرایط جالب تری را برای کاربران ایجاد می کند، در حالی که پرچمداران آنر به مراتب کیفیت پایین تری در مقایسه با پرچمداران هواوی دارد و با قیمت پایین تری در بازار عرضه می شوند.

نظرات در مورد این دو برند مختلف است اما به طور کلی پیشنهاد می کنیم که فارغ از اسم برند این موضوع را در نظر بگیرید که شما قصد خرید از برند هواوی را دارید، برندی که در سال 2018 رشد خیره کننده ایی داشت، پیشرفتی که قدرت بالای برند آنر و هواوی را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید : جدیدترین گوشی هوآوی 2019

گوشی آنر بخریم یا هواوی موضوعی است که این روز ها در کنار سوال های دیگر خریداران موبایل پرسیده می شود

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
Mardin
3 سال پیش

با توجه به اطلاعاتی که دارم گوشی موبایل هواوی با کیفت تر و ماندگار تر از گوشی موبایل آنر است.