گوشی می 7 احتمالا به نمایشگاه MWC 2018 نخواهد رسید

0
369
گوشی می 7 احتمالا به نمایشگاه MWC 2018 نخواهد رسید|کالاسودا

گوشی می 7 احتمالا به نمایشگاه MWC 2018 نخواهد رسید|کالاسوداکالاسودا – احتمال آن میرود که گوشی جدید شیائومی به نام Mi7 در نمایشگاه فناوری MWC 2018 رونمایی نخواهد شد.

نمایشگاه MWC یکی از پلتفرمهای بزرگ مهیا شده برای شرکتهای بزرگ است که در آن گوشی ها و دیگر ابزارهای موبایلی خود را رونمایی کنند. البته خبر این رونمایی پیش از برگزاری نمایشگاه میتواند از جذابیت های آن بکاهد و بعضی از برندها ترجیح میدهند که رونمایی محصولشان را تا آن بازه در سکوت باقی میگذارند.

یکی از همین گوشی هایی که ممکن است فعلا خبر رونمایی اش پنهان بماند گوشی می 7 شرکت شیائومی است که شاید در نمایشگاه MWC2018 رونمایی  نشود و یا شاید این تنها خبری باشد تا نزدیک به نمایشگاه مخاطبان را سورپرایز کند. به هرحال احتمال این نیز میرود که شیائومی در زمان خاص یا مکانی خاص ایونت خبری رونمایی خود را برگزار کند.

جالب است بدانید که شیائومی تنها شرکتی نیست که خبر رونمایی از پرچمداران خود در نمایشگاه MWC را مسکوت نگه داشته است. شایعاتی وجود دارد که طی ان هوآوی و HTC نیز ممکن است هیچ رونمایی در این مراسم نداشته باشند. الجی نیز اعلام کرده که طبق برنامه زمانی خود گوشی LG G7 را رونمایی خواهد کرد و مشخص نیست که این طبق برنامه زمانی در نمایشگاه MWC است یا خیر.