سامسونگ Fold، بررسی مشخصات فنی گلکسی فولد

0
1073
مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی Fold سامسونگ؛ شیک و شگفت انگیز

گوشی هوشمند گلکسی Fold سامسونگ را می توان یکی از شگفت انگیزترین گوشی های هوشمند نیمه اول سال در نظر گرفت. این گوشی هوشمند تاشو، اولین گوشی هوشمند این کمپانی مشهور با صفحه نمایش Infinity Flex است که به صورت رسمی روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند شبیه یک کتاب، باز و بسته شده و به نظر دوام بسیار بالایی خواهد داشت. حال قصد داریم به بررسی مشخصات فنی این گوشی هوشمند بپردازیم.

صفحه نمایش؛ خاص ترین ویژگی در میان مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی Fold سامسونگ

در میان مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی Fold سامسونگ، صفحه نمایش آن بسیار جلب توجه می کند. این گوشی هوشمند در حالت باز دارای صفحه نمایش 7.3 اینچی با نسبت تصویر 4.2 به 3 بوده و در حالت بسته نیز از صفحه نمایش 4.6 اینچی با نسبت تصویر 21 به 9 بهره می برد. این صفحه نمایش از جهات مختلفی جالب توجه است اما قابلیت تاشو بودن و انعطاف آن را می توان بزرگ ترین نوآوری این سری از گوشی های سامسونگ در نظر گرفت.

دوربین؛ قدرتمند و قابل اعتماد

همانطور که بیان شد، در میان مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی Fold سامسونگ ویژگی های جالب توجه بسیاری وجود دارد. یکی دیگر از این مشخصات جالب توجه مربوط به دوربین این گوشی هوشمند است. این گوشی تاشو از یک دوربین سه گانه بهره می برد که دارای لنزهای 12 مگاپیکسلی، 16 مگاپیکسلی فوق عریض و 12 مگاپیکسلی تله فوتو با دو برابر زوم اپتیکال است. در بخش دوربین سلفی نیز شاهد یک دوربین دوگانه 10 و 8 مگاپیکسلی هستیم.صفحه نمایش؛ خاص ترین ویژگی در میان مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی Fold سامسونگ

پردازنده اسنپدراگون 855؛ برترین پردازنده سال جاری

از دید بسیاری از کمپانی ها، پردازنده اسنپدراگون 855 برترین پردازنده سال 2019 است. این پردازنده هفت نانومتری هشت هسته ای در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 630 شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند. این گوشی هوشمند در بخش نرم افزاری نیز از سیستم عامل اندروید 9 بهره می برد.

در کنار این موارد، سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند خود را با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 12 گیگابایت روانه بازار فروش کند. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی نمی کند.

آیا باتری 4380 میلی آمپری برای این گوشی هوشمند مناسب است؟

در میان مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی Fold سامسونگ، باتری 4380 میلی آمپری این گوشی هوشمند بسیارمورد توجه قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد این باتری لیتیوم پلیمری مورد قبول کاربران واقع شود. همچنین این گوشی هوشمند از شارژر فوق سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می کند.

این گوشی هوشمند در رنگ های مختلف و با قیمتی در حدود 2000 یورو روانه بازار فروش می شود. باید منتظر ماند و دید این گوشی شگفت انگیز با چه فروشی رو به رو خواهد شد.مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی Fold سامسونگ، صفحه نمایش آن بسیار جلب توجه می کند

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها