گوشی پرچمدار اوپو با لنز ده برابری و دوربین پاپ آپ معرفی شد

0
340
گوشی پرچمدار اوپو با لنز ده برابری و دوربین پاپ آپ معرفی شد

رنو نام گوشی پرچمدار جدید برند اوپو است که دارای ویژگی حیرت انگیز زوم 10 برابری و دوربین پاپ آپ یا جهنده است که فضای بیشتری را برای صفحه نمایش ایجاد کند.

اوپو جدیدترین گوشی پرچمدار خود به نام رنو را معرفی کرده است. این اولین محصول با مشخصات بالای این برند پس از Find X است که است که دارای مشخصاتی چون پردازنده اسنپدراگون 855، یک دوربین 48 مگاپیکسلی و یک لنز زوم اپتیکال 10 برابری است. این گوشی هیچ حاشیه ای در بالای صفحه ندارد، چرا که ویژگی های دوربین در جایگاه پاپ آپ قرار گرفته است.بهره مندی از هوش مصنوعی در Reno 10x Zoom Edition به قدرت بالای آن کمک می کند.

فضای بدون حاشیه در بالای صفحه نمایش

همانطور که از عکس های پیش از رونمایی این گوشی مشخص است، رنو دارای یک دوربین عکاسی سلفی پاپ آپ عجیب است که اجازه می دهد که صفحه نمایش بدون حاشیه باشد. در حالی که در گوشی Find X می توانستید هر زمان که بخواهید تمام پانل بالای گوشی را برای آنلاک کردن یا گرفتن سلفی بالا بکشید، دوربین رنو حالتی گوه شکل دارد که دوربین جلویی و فلش را د خود جای داده است. همچنین فضایی نیز برای باز کردن قفل گوشی با کمک Face ID سه بعدی وجود ندارد. به جای آن رنو یک اسکنر اثر انگشت را در صفحه نمایش خود تعبیه کرده است. این گوشی در چهار رنگ موجود است.ویژگی های داخلی گوشی پرچمدار اوپو

ویژگی های داخلی گوشی پرچمدار اوپو

اما لازم است بدانید که این گوشی در دو نسخه معمولی و  Reno 10x Zoom Edition ارائه می‌شود. اولین نسخه مجهز به صفحه نمایش 6.4 اینچی اولد، پردازنده اسنپدراگون 710 و دوربین دوم اولترا واید است. در حالی که دومین نسخه از این مدل، دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 855 و دوربین سوم با زوم 10 برابری است، قابلیتی که اوپو مدتی بود تبلیغ آن را می‌کرد.هر دوی این گوشی ها دارای تکنولوژی NFC  و شارژ سریع هستند. قیمت این گوشی ها با توجه به مدل و ویژگی های داخلی شان از 450 دلار تا 710 دلار است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها