گوگل در آخرین لحظه از تصمیم جنجالی خود صرف نظر کرد

0
1536

کالاسودا_اخیرا خبرهای متناقضی  از شرکت گوگل به گوش می رسد و نمونه ی این موضوع همین خبر است.دیروز خبری منتشر و امروز به طور کامل منتفی شد.

دیروز خبری در مورد افزونه جدید برای نسخه پیام کوتاه اندروید منتشر کردیم و شرکت گوگل هم این موضوع را تایید کرده بود.در این به روز رسانی قرار بود که تغییراتی در ظاهر این برنامه محبوب ایجاد و حالت تیره به این برنامه اضافه شود.

اما دیشب گوگل از ارائه این افزونه صرف نظر کرد ، حتی آنهایی که این به روز رسانی را انجام داده بودند باز به حالت قبل برگشتند.اگر شما امروز برنامه پیام کوتاه خود را باز کنید شاهد بازگشت ظاهر سابق به این برنامه خواهید بود. بله ، گوگل به راحتی می تواند کارهای خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد.

بعضی از کاربران درباره از دست دادن انتخاب رنگ و طراحی خاص برای هر یک از مخاطب خود گلایه هایی داشتند اما اینکه گوگل صرفا به خاطر چند نقد بخواهد به روز رسانی خود را عوض کند کمی عجیب به نظر می رسد.احتمالا این افزونه باعث اختلالاتی روی این برنامه می شده است یا اینکه این شرکت باگ هایی در این برنامه پیدا کرده که عوض شدن این تصمیم را معقول تر می سازد.

البته ما امیدواریم که گوگل این افزونه را به برنامه خود اضافه کند تا کاربران بتوانند از این افزونه جدید به خوبی استفاده کنند.

توضیحات در مورد شرکت گوگل

گوگل بر گرفته شده از واژه ی گوگول  که به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن» است که نوعی شعار و در واقع مقصود موضوع است. بدین معنی که گوگل قصد دارد تا سرویس‌ها، اهداف و اطلاع‌رسانی و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد.

گوگل به‌طور تخمینی دارای بیش از یک میلیون سرور در سراسر جهان است، و روزانه بر روی بیش از یک میلیارد درخواست جستجو، و حدود ۲۴ پتابایت داده تولید شده توسط کاربران پردازش انجام می‌دهد. نتیجه رشد سریع گوگل از بدو ثبت شدن شرکت، زنجیره‌ای از محصولات، خرید و شراکت با شرکت‌های دیگر بود.

این شرکت محصولات اینترنتی سودمندی مانند سرویس ایمیل جی‌میل و شبکه‌های اجتماعی گوگل+ را به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد. محصولات گوگل به ابزارهای رومیزی نیز توسعه پیدا کرد، با برنامه‌هایی مانند مرورگر وب گوگل کروم، سازماندهی و ویرایشگر تصاویر پیکاسا و پیام‌رسان فوری گوگل تاک. گوگل سازنده پرکاربرترین سیستم‌عامل موبایل جهان، اندروید و سیستم‌عامل گوگل کروم نیز هست.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها