یک قابلیت جالب و غیر ایمن از Snap Chat

0
298

snap chatکالاسودا- مدتی پیش به روز رسانی جدید برنامه کاربردی محبوب Snap Chat عرضه شد و ویژگی جدید آن یعنی snap mapبسیار مورد تحلیل قرار گرفت.در ابتدا این قابلیت جذابیت بالایی داشت اما به دلیل هشدار های امنیتی و نگرانی های امنیتی موجب نگرانی های بسیاری از کاربران شده است.
Snap Mapچیست؟
نقشه گوگل را تصور کنید ،اما با آیکون هایی که دوستانتان را نشان می دهد.این در واقع همان snap map است . از آنجا که Snap  Chat به موقعیت شما دسترسی  پیدا می کند موقعیت دقیق شما را اطلاع دارد و حتی بر اساس action mojis فعالیتی را که انجام می دهید را نشان می دهد. با این نرم افزار موقعیت شما برای همه دوستانتان در این نرم افزار به اشتراک گذاشته می شود.
این قابلیت نیاز به فعالیت خاصی ندارد و با هر بار اجرای نرم افزار به روز می شود و اطلاعات آن بارگذاری می گردد. در نتیجه هر لحظه دوستانتان متوجه می شوند که در کدام شهر یا محل و در حین چه فعالیتی هستید..
همانطور که می توانید تصور کنید خصوصیات امنیتی این ویژگی بسیار عجیب است.
برای غیر فعال کردن Snap Map Snapchat به صورت زیر عمل می کنیم:
Snap Chat را باز کنید
از روی صفحه دوربین، از دو انگشت استفاده کنید تا جایی که می خواهید روی یک نقشه بزرگنمایی کنید. این نقشه را باز می کند.
در Snap Map، نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا را لمس کنید.
در حالت تنظیمات، حالت Ghost را فعال کنید.
دوستان Snap Chat شما دیگر نمی توانند شما را در Snap Map ببینند. هر چند هنوز هم می توانید مکان های دوستان خود را مشاهده کنید. اگر به حریم خصوصی خود احترام گذاشتید، باید به آنها بگویید که آن را غیرفعال کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها