دانلود نرم افزار Unit Converter ؛ محیطی حرفه ای برای تبدیل واحد ها

0
312
دانلود نرم افزار Unit Converter ؛ محیطی حرفه ای برای تبدیل واحد ها

نرم افزار Unit Converter را می توان قدرتمند ترین نرم افزار برای تبدیل واحد های مختلف در نظر گرفت. این نرم افزار قدرتمند به صورت رسمی برای گوشی های هوشمند اندروید توسعه پیدا کرده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نرم افزار قابلیت های بسیار جالبی دارد و پیشنهاد می کنیم اگر در کارهای روزمره خود به تبدیل واحد نیاز دارید با دانلود نرم افزار Unit Converter می توانید تمام نیاز های خود را به صورت بسیار ساده برطرف کنید.

تبدیل واحد یکی از مهم ترین امور  برای کارهای مهندسی و نقشه کشی به شمار می رود. برای این کار نرم افزار های بسیار زیادی وجود دارد که بیشتر آن ها به صورت رایگان نیستند و نیاز به پرداخت درون نرم افزاری دارند با این وجود نرم افزار یاد شده می تواند به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت تمام خواست شما را برطرف کنند. البته این موضوع را در نظر بگیرید که این نرم افزار می تواند حدود 160 واحد را تبدیل کند و به نوعی برای تمام کار های مهندسی مورد نیاز خواهد بود.

همانطور که بیان شده مهم ترین ویژگی که پس از دانلود نرم افزار Unit Converter به آن دسترسی پیدا می کنید، توانایی تبدیل بیش از 160 ارز جهانی به یکدیگر است که با سرعت بسیار خوب تبدیل می شود و خروجی در اختیار شما قرار می گیرد. به طور کلی ، این ماشین حساب با پشتیبانی از انواع محاسبات می تواند تمامی معادلات را به آسانی حل کرده و در تنها چند ثانیه یک جواب کامل و دقیق را در اختیارتان قرار دهد.

بر اساس اخبار منتشر شده این نرم افزار هزاران بار توسط کاربران دریافت شده و توانسته امتیاز 4.4 را از استور رسمی گوگل دریافت کند. این نرم افزار را می توان یک ماشین حساب حرفه ای نیز در نظر گرفت و تقریبا شما را از نرم افزار ماشین حساب گوشی هوشمند بی نیاز می کند.با دانلود نرم افزار Unit Converter را می توان قدرتمند ترین نرم افزار برای تبدیل واحد های مختلف در نظر گرفت

لینک دانلود نرم افزار Unit Converter از استور رسمی گوگل برای گوشی های هوشمند اندرویدی

برخی از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند به شرح زیر است

تبدیل بیش از 160 ارز جهانی به یک دیگر در مدت بسیار کم

پشتیبانی از تبدیل واحد های ارزی به صورت کاملا آفلاین

دارای بالاتری تعداد دسته های تبدیل واحد

بهره مندی از دو نوع ماشین حساب مالی و ریاضی بسیار پیشرفته

دارای ابزار تبدیل واحد های روزانه نظیر سوخت، دما، حجم، سرعت، وزن، زاویه، گشتاور و …

پشتیبانی از هر دو واحد متریک و امپریال

بیش از 30 دسته بندی مختلف برای انواع حالات تبدیل واحد

ایجاد تبدیل واحد های سفارشی خود

اضافه کردن تبدیل های واحد های مورد علاقه به لیست علاقه مندی ها

همانطور که در خلاصه قابلیت های این نرم افزار مشاهده کردید این اپلیکیشن را می توان در کنار برنامه های پرکاربرد خود قرار دهید که روازنه به آن نیاز پیدا می کنید، برای نصب و دانلود نرم افزار Unit Converter به فضای بسیار کمی در گوشی هوشمند نیاز است، این نرم افزار حجمی در حدود 6 مگابایت دارد و روی تمام گوشی های هوشمند قابل نصب است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها