نوکیا لیست زمانی به روز رسانی اندروید پای را منتشر کرد

0
914
نوکیا لیست زمانی به روز رسانی اندروید پای را منتشر کرد

نوکیا لیست زمانی به روز رسانی اندروید پای را منتشر کردکالاسودانوکیا لیست زمانی به روز رسانی اندروید پای برای گوشی های خود را منتشر کرد .

مشکلی که گوشی های اندرویدی دارند این است که زمان ارائه آپدیت نسخه های جدید سیستم عامل برای آنها مشخص نیست. بنابراین سخت است که پیش بینی کنیم که چه زمانی این به روز رسانی برای گوشی شما موجود خواهد شد.

اکثر سایت ها نیز به تاریخ به روز رسانی گوشی های پرچمدار می پردازند و صاحبین دیگر گوشی های میان رده و پایین رده از زمان انتشار آپدیت خود خبر ندارند. خوشبختانه HMD Global این موضوع را متوجه شده و بازه زمانی انتشار آپدیت اندروید پای را برای گوشی های نوکیا منتشر کرده است.

با اینکه مدتی از رونمایی و انتشار نهایی این نسخه جدید از اندروید می ‌گذرد، اما هنوز شرکت‌ های تولیدکننده موبایل بجز گوگل، گوشی هوشمندی را که به‌ صورت پیش ‌فرض به اندروید پای مجهز باشد، ارائه و به بازارهای جهانی موبایل عرضه نکرده ‌اند.

در حال حاضر شرکت HMD اندروید پای را برای برخی از گوشی های هوشمند  خود عرضه کرده است، اما تاریخ عرضه برای دیگر مدل های خود را نیز تائید کرده است. برای مثال این شرکت بیان کرده که گوشی های نوکیا 6.1 و نوکیا 6.1 پلاس این به روز رسانی را در ماه اکتبر دریافت خواهند کرد و انتظار می رود که به دنبال ان نوکیا 7.1 و نوکیا 8 و نوکیا 8 سیروکو نیز در ماه نوامبر پذیرای جدیدترین اندروید، یعنی اندروید پای باشند.

ارتقا گوشی های غیر پرچمدار

شاید برخی متوجه این موضوع شده باشند که پس دیگر گوشی های نوکیا مانند نوکیا 3، نوکیا 5، 6، 8 چه زمانی این آپدیت را دریافت خواهند کرد؟ شرکت HMD این دستگاه ها را نیز فراموش نکرده و در ماه آگوست طی توئیت هایی اعلام کرده که کدام دستگاه ها واجد شرایط برای به روز رسانی اندروید پای هستند اما زمان دقیق این به روز رسانی ها اطلاع داده نشده بود. برای اینکه به دیگر تاریخ های ذکر شده نوکیا نزدیک شویم، بهتر است اندکی دیگر برای دریافت این آپدیت هیجان انگیز منتظر باقی بمانیم.

از برترین ویژگی هایی که گوشی با ارتقا به اندروید 9 آن را به دست خواهند آورد می توان به ویژگی های جدیدی اشاره کرد که به طور آزمایشی برای برخی از گوشی ‌های هوشمند اندرویدی قابل دسترسی قرار گرفته ‌است، می‌توان به بهبود رابط کاربری، قابلیت digital wellbeing یا سلامت دیجیتال، باتری انطباقی، روشنایی خودکار و تطبیقی با نور محیط و چرخش صفحه به ‌صورت دستی اشاره کرد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها