آئودی از بنز سبقت گرفت

0
453

آئودی از بنز سبقت گرفت
کالاسودا_فرقی ندارد ماشین باز باشید یا نه، بعضی خودروهای موجود در بازاربه لحاظ تکنولوژی تا حدی جذاب و قدرتمند هستند که هر بیننده ای را به خود میخکوب می کنند. خودرو جدید کمپانی آئودی که با نام Audi A8 شناخته می شود، یکی از برترین ستاره های بازار خودروسازی است.
این اتوموبیل تمام هوشمند با امکانات متنوع خود ، یک ماشین تمام خودران تلقی می شود. برای مثال در شرایطی که ترافیک شدید و راننده خسته است،می توان سرعت را روی 60 کیلومتر تنظیم و اختیار فرمان،گاز و ترمز را به اتوموبیل واگذار کرد. بر اساس گزارش های اولیه،سیستم تکنولوژیک این خودرو به لحاظ کیفیت عملکرد به مراتب قدرتمندتر از رقبای مشهوری مثل بنز، کادیلاک و بی ام دبلیو عمل می کند. افزون بر همه این ها یکی از قابلیت های مناسب این خودرو توانایی اسکن لیزری پارکینگ یا جای پارک برای بررسی وضعیت و نحوه پارک خودرو است. این اطلاعات می تواند در صورت لزوم با وای فای و بلوتوث به تلفن همراه راننده نیز ارسال شود .
بیش از 90 درصد قابلیت های هوشمند این خودرو از طریق تماس لمسی  یا فرمان صوتی فعال می شوند و در نتیجه راننده به واسطه این زیرساخت های هوشمند نرم افزاری،آرامش کامل دارد

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها