آماده سازی ماهواره‌های اینترنتی OneWeb برای رونمایی

0
1287

Oneweb، استارتاپی که به شدت رویش برای ساخت تسهیلات میکرو برای ایجاد پهنای باند در فضا سرمایه گذاری شده است، سراسر اول سری از ماهواره های اینترنتی خود را رونمایی خواهد کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از ونچربیت، این شرکت مستقر در لندن ، که در سال 2012 تأسیس شد ، یکی از معدود سازمان ها است که می تواند از طریق ارائه اینترنت پر سرعت فیبری از بیش از 600 ماهواره ، با تجاری سازی مدار پایین زمین (LEO)  مقابله کند.

در حالیکه این زیرساخت‌ها به شرکتهای مخابراتی و اینترنتی کمک می کند تا پوشش خود را به مناطقی که دستیابی به آنها دشوار است گسترش دهند، همچنین پوشش همیشگی را در هنگام بروز بلایای طبیعی نیز تضمین می کند و ظهور فناوری های جدیدی را امکان پذیر خواهد کرد.

OneWeb در ماه فوریه گذشته 6 ماهواره را پرتاب کرد و بدنبال جستجوی “اولین مزیت متحرک” بود ، و این نخستین پرتاب مناسب برای ماهواره هایی است که برای ماه دسامبر برنامه ریزی شده بودند. اما اکنون این شرکت روز پرتاب را اوایل فوریه اعلام کرده است.

در تاریخ 6 فوریه وان وب، اولین ماهواره اینترنتی را از قزاقستان به مدار زمین پرتاب خواهد کرد و این کمپین را یکی از بزرگترین کمپین های پرتاب ماهواره در تاریخ نامیده است.  تمام ماهواره‌ها توسط شرکت oneweb ساخته شده اند.

یک سرمایه گذاری مشترک بین OneWeb و Airbus Defense و Space برای برنامه هایی در نظر گرفته شده است که تا سال 2021 می توانند 648 ماهواره را به فضا پرتاب دهند. اگر درخواست مجوز در کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده به اثبات برسد ، این تعداد می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها