اجاق بهاری برای آشپزی روی تراس

0
733

کالاسودا – با نزدیک شدن به فصل بهار و گرم تر شدن هوا، بسیاری از خانواده ها دوست دارند که روی تراس منزلشان آشپزی کرده و کباب درست کنند.

لوازمی که برای این کار در بازار وجود دارد، اغلب استاندارد نیست و نیازمند ذغال و موارد دیگر است. گجتی به نام Springtime Stove به بازار آمده است که هم مخصوص گرم کردن فضای داخل منزل و هم پخت و پز و آشپزی است.

هوای دوگانه بهار که گاهی سرد و گاهی گرم میشود، نیاز به چنین ابزاری را دو چندان خواهد کرد. این وسیله را میتوانید هر جایی از منزل نزدیک خود قرار دهید، برخلاف شومینه و بخاریها که برای گرم شدن شما باید به انها نزدیک شوید.

این اجاق دارای یک محفظه گود است که حرارت آن به طور یکنواخت به کناره ها میرسد و با تابش اشعه مادون قرمز ۵۰۰ وات به گرم کردن محیط کمک میکند. این اجاق همچنین جایگزین مناسبی برای برپاکردن اتش در جنگل و جلوگیری از سوختن درختان است و حرارتی همانند حرارت یک شومینه سنتی یا خورشید طبیعی فراهم خواهد کرد. میتوانید مواد غذایی خود را روی آن گرم کرده یا کباب کنید.

تابش اشعه مادون قرمز انرژی گرمایی یکسانی منتشر میکند و اتلاف انرژی در آن وجود ندارد. برای استفاده از ان کافیست دکمه آن را بچرخانید. گرمای این اجاق به صورت ۳۶۰ درجه به اطراف خواهد بود تا همه از گرمای آن بهره ببرند.

 با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها