ارتباطاتتان را یخچالی کنید

0
446

ارتباطاتتان را یخچالی کنید

کالاسودا-برقراری ارتباط بین اعضای خانواده های شاغل کار ساده ای نیست. حتی در جهان تکنولوژیک امروز هم فارغ  از اپ های پیام رسان ، گاهی نیاز است برخی مسائل روزمره به شکل یادداشت برای اعضای خانواده نوشته شود .

برخی از افراد عادت دارند پیام های خود را روی کاغذ نوشته و روی در یخچال نصب کنند. این عادت قدیمی می تواند به کمک یک ابزار هوشمند و امروزی سر و سامان گرفته و دستخوش تغییرات شود. Triby family phone نام یک تابلوی کوچک است که روی یخچال نصب می شود .

این محصول جالب افزون بر ثبت پیام های نوشتاری به ثبت پیغام های صوتی نیز می پردازد. درواقع می توان در این قاب هوشمند پیغام هایی را برای اعضای خانواده ضبط کرد تا در فرصت های مناسب این پیغام ها را بشنوند. برای کار با این ابزار  دو روش  اصلی وجود دارد. ثبت دستی فرامین کاربر و  روش ارسال فرمان های بلوتوثی . مزیت اصلی این دستگاه نسبت به رقبا، امکان مرور پیغام های ثبت شده از راه دور است.

درواقع کاربران می توانند به واسطه اپلیکیشن اینم محصول از راه دور پیغام های اعضای  خانواده را بشنوند، ذخیره  و یا پاک کنند. به نظر می رسد با کمک این ابزار خوش طعم ترین غذاها در اختیار اعضای خانواده خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها