از ماه بعد در جشنواره وب و موبایل ثبت نام کنید

0
280

ثبت نام در جشنواره وب و موبایل از ماه بعد کلید می خورد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، جشنواره وب و موبایل یکی از جشنواره های مهم الکترونیک در ایران است که از گروه های مختلف در آن شرکت می کنند. این جشنواره در بهمن ماه برگزار خواهد شد و ثبت نام علاقه مندان در آن از اول مهر ماه آغاز خواهد شد.

بنابراین گزارش، در این دوره از جشنواره وب و موبایل  ۷۰ گروه برای حضور علاقه‌مندان به عرصه وب و موبایل در جشنواره تعریف شده است که در گروه‌بندی جشنواره تغییراتی ایجاد شده و توضیحات گروه‌بندی جشنواره نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

فروشگاه اینترنتی، نیازمندی‌ها، آگهی‌های تبلیغاتی، بانکداری و فین تک، در شاخه محتوای جشنواره نیز بخش سلامت و پزشکی را از جمله بخش‌های این جشنواره محسوب می شوند.

شروع فرایند ثبت آثار از اول مهر ۹۸ است و شرکت‌کنندگان می‌توانند با ثبت نام از طریق دشبورد جشنواره وب و موبایل ایران وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود را ثبت کنند، فرایند ثبت‌نام تا ۲۵ آبان ادامه خواهد داشت و داوری مرحله اول از دوم آذرماه آغاز می‌شود.

جشنواره وب و موبایل ۹۷

جشنواره وب و موبایل ایران، جشنواره‌ای برای انتخاب برترین سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل فارسی است که به صورت سالانه برگزار می‌ شود که تاکنون ۱۱ دوره آن برپا شده است. یازدهمین دوره آن ۲۵ بهمن ۹۷ با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد و در مراسم اختتامیه این جشنواره وب سایت های برتر ایرانی و اپلیکیشن های موبایل برتر شرکت کننده مورد تقدیر قرار گرفتند. کارآفرینان، صاحبان مشاغل، فعالان فناوری اطلاعات، نهادهای دولتی و شرکت های خصوصی همگی نماینده های خود را راهی جشنواره وب و موبایل سال ۹۷ کرده بودند و استقبال از این جشنواره نسبت به سال قبل از آن افزایش یافته بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها