اسنپ چت به روز رسانی شد/قابلیت مکالمه تصویری

0
824

کالاسودا_اپلیکیشن اسنپ چت با  قابلیت‌های جدیدی از جمله مکالمه تصویری گروهی به روز رسانی شد.

اپلیلیکشن پیام‌رسان اسنپ چت  با افزودن قابلیت هایی متعدد  از جمله تماس تصویری به روز رسانی شد. این قابلیت‌های جدید شامل مواردی مثل مکالمه تصویری به صورت گروهی با دوستان و یا اعضای خانواده است.

اسنپ‌چت را می توان یکی از بزرگترین رقبای شبکه اجتماعی اینستاگرام که یک برنامه ارسال و دریافت تصاویر در پلت‌فرم گوشی‌های هوشمند است، د ر نظر گرفت. برای  نخستین بار،در سپتامبر ۲۰۱۱ میلادی این برنامه  در دسترس عموم کاربران قرار گرفت.

برنامه  اسنپ چت به کاربران این امکان را  می‌دهد تا به ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوهای خود بپردازند، متن و تصاویر دیگری به آن بیفزایند و آن‌ها را ویرایش کنند. اما یکی از بارزترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی، استوری است که دقیقا مشابه استوری‌های اینستاگرام، تنها در مدت زمان کوتاهی برای کاربران قابل مشاهده است. افزون بر این ها قابلیت مکالمه تصویری و ویدیویی گروهی ظرفیت افزودن تا حداکثر  ۳۲ کاربر و عضو را دارد که اعضای گروه قادر خواهند بود محتوای موردنظر خود را اعم از تصویر، صوت و ویدیو را در آن به اشتراک بگذارند.

در کنار این قابلیت ها، اسنپ چت اعلام کرده که قصد دارد قابلیت منشن کردن را  به استوری‌های خود بیفزاید. قابلیتی که کمک می کند  کاربران بتوانند نام و آدرس کاربری دوستان موردنظر خود را ذکرکنند..بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این قابلیت‌ها تا هفته آتی در دسترس کاربران شبکه اجتماعی و پیام رسان اسنپ چت قرار خواهد گرفت و آن‌ها می‌توانند با دریافت به‌روزرسانی جدید، از این ویژگی‌ها لذت ببرند.

در حال حاضر اسنپ چت در رقابت تنگاتنگی که با اینستاگرام دارد، گاهی به افزودن قابلیت‌های جدیدی به امکانات کنونی خود اقدام می‌کند. نظر شما چیست ؟ اتیا اسنپ چت می تواند در این فرایند موفق باشد؟

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید