اولین حمام هوشمند بین المللی برای مسافران فرودگاه

0
935

کالاسودا – فرودگاه بین المللی لس آنجلس، حمام عمومی هوشمند به مسافران ارائه میدهد.

حمام های عمومی مشکلات زیادی دارند و بسیاری از آنها وضع مطلوب بهداشتی نیز ندارند. انهایی که از نظر بهداشتی قابل قبول اند نیز دارای امکاناتی چون wifi رایگان و … نیستند. این شرایط خصوصا برای مسافرینی که تازه به مقصد رسیده و به دنبال دوش گرفتن و استفاده از اینترنت برای نقشه و گشت زدن در شهر نیاز دارند، بسیار ضروری جلوه میکند.

فرودگاه بین المللی لس انجلس روز گذشته اعلام کرد که یک  هوشمند برای مسافرین خود خواهد ساخت که دارای امکاناتی چون سنسور تشخیص دهنده پر یا خالی بودن حمام دارد. این سیستم که Tooshilight نامیده میشود، دارای چراغی بالای هر درب حمام است که نشانگر چراغ آن پر یا خالی بودن حمام را نشان میدهد. هنگامی که فردی داخل بوده و درب حمام قفل باشد، نشانگر به رنگ قرمز در می آید.

آلن کلونز بنیانگذار این حمام هوشمند اعتقاد دارد که این سرویس یک مسئله مهم را حل کرده و بسیاری از مسافران پس از استفاده از خدمات ان ایمیل تشکری بابت این موضوع به انها ارسال کرده اند.

همچنین این حمام هوشمند قادر به گردآوری اطلاعاتی چون تعداد افرادی که حمام کرده اند و زمانی که هر کدام از آنها در حمام سپری کرده اند را دارد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها