افشاگری میلیاردی وزیر ارتباطات

0
103

وزیر ارتباطات از درآمد میلیاردی تیم های فوتبال و اپراتورها از جیب مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، محمد جواد آذری جهرمی که مدت هاست برای از بین بردن سرویس های ارزش افزوده تلاش می کند حالا در مورد درآمد میلیاردی اپراتورها و تیم های فوتبال از این سرویس ها افشاگری کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این باره، با بیان اینکه فعالان بخش ارزش افزوده لازم است برای کارشان از نهادهای مختلف مجوز دریافت کرده‌اند، گفت: تمامی فعالیت‌های سرویس های ارزش افزوده غیرقانونی نیست.

وی علت ایراد گرفتنش از این سرویس ها را راه درآمدزایی‌ غیر قانونی آن ها عنوان کرد و افزود: اولین چیزی که از دوستان تنظیم مقررات خواستم، این بود که برای پایان دادن به وس شفاف سازی کنند.

آذری جهرمی با یادآوری این نکته که روگولاتوری باید حتما لیست شرکت‌ها و آن بخش از فعالیت‌هایشان که درآمد نادرست از این راه است را منتشر کند، خاطرنشان کرد: سرویس های خدمات ارزش افزوده برای این که برخی شرکت‌ها پرداخت خدماتی‌شان را از طریق اپراتورها انجام بدهند اقدام می کنند. مثلا شرکتی مانند کافه بازار که اپلیکیشن می‌فروشد پولش را از طریق اپراتورها جمع آوری می‌کند زیرا در نظام بانکی شیوه درست و راحتی برای جمع‌آوری پول ندارد.

وی ادامه داد: برخی‌ این را جزو ارزش افزوده دسته‌بندی می‌کنند اما ما معتقدیم این درست نیست و دسته‌بندی ما به این شکل نیست.

آذری جهرمی همچنین در این باره علاوه بر کافه بازار یک افشاگری دیگر انجام داد و یادآور شد: اپراتور اول کشور ما سه سال قبل حامی استقلال و پرسپولیس بوده است. این در حالی است که هنوز نزدیک ماهی ۲ میلیارد تومان به حساب باشگاه‌های فوتبال واریز می کند.

وزیر جوان با تصریح این مطلب که من نمی‌توانم فردای قیامت در یک وجب گوری بخوابم که حقوق مردم گردنم باشد، به شایعه ها علیه خودش اشاره کرد و گفت: حالا هر روز شروع کنند به فحش دادن به من که شاخ دارد، گاز می‌گیرد، با هواپیما رفته است یا جهرمی می‌خواهد رئیس جمهوری شود.

وی تاکید کرد: ما جلوی این را می‌گیریم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها