ایده جدید ولوو برای خوش رکاب ها

0
770

ایده جدید ولوو برای خوش رکاب ها
کالاسودا-برند خودروسازی ولوو همیشه جزو برترین و قدرتمند ترین شرکت های حوزه فناوری و تکنولوژیست. این شرکت اکنون در حال کار روی طرحی است که هدفش افزایش حداکثری کیفیت فناوری های به کار رفته در انواع خودروست.
اگرچه هم اکنون کامیون های ساخت این شرکت به سیستم های اتوماتیک منحصر به فردی مجهز هستند، اما سیستم تولید خودرو Volvo Truck واحدی جداگانه از ساخت خودرو را به خود اختصاص  داده است. سیستم خودران کامیون شامل مواردی مثل سنسور هوشمند،دوربین، رادار و سیستم کنترل حرکت برای شناسایی انواع وسایل نقلیه فلزی و عابرین(انسان و حیوانات )است.
سیستم کروز طراحی شده در این کامیون ها به ایجاد فاصله امن پشت خودروها کمک می کند و در نتیجه امکان تصادفات را به حداقل می رساند. نکته جالب در مورد این اخطار و فاصله امن به مکانیزم آن مرتبط است. درواقع افزون بر هشدارهایی که از سوی سیستم برای فرد ارسال می شود، در صورت عدم توجه به شرایط موجود، خودرو به شکل خودکار با کاهش دریچه گاز از شتاب حرکت ماشین می کاهد.
جالب تر از همه این ها سیستم سرگرمی و تفریح ماشین است که شامل یک مانیتور 5 اینچی(برای گزارش اطلاعات سفر ) و یک مانیتور 7 اینچی (برای کاربردهای متنوع ) است. بر اساس آمارهای پیشبین تا سال 2030 بسسیاری از خطوط جاده ای جهان میزبان این کامیون های هوشمند خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها