چطور ایموجی های آیفون را در اندروید داشته باشیم؟

0
4185
چطور ایموجی های آیفون را در اندروید داشته باشیم؟

سیستم عامل ios درست مانند Android  مجموعه ایموجی های منحصر به فرد خود را دارد، آیا می خواهید ایموجی های آیفون را برای گوشی اندرویدی خود دریافت کنید؟ با انجام مراحلی می توانید این کار را انجام دهید.

در گذشته ، کاربران اندرویدی برای تغییر مجموعه ایموجی های خود بر روی دستگاه های iOS مجبور بودند دستگاه خود را روت کنند. اما اکنون دیگر لازم نیست دستگاه خود را روت کنید. در این مقاله ، ما برخی از برنامه های صفحه کلید را به شما پیشنهاد می کنیم که می توانند بدون روت دستگاه، به شما کمک کنند تا از طریق گوشی هوشمند اندرویدی خود بتوانید از ایموجی های آیفون استفاده کنید.

توجه: ایموجی های مورد استفاده نیز به اپلیکیشن شما بستگی دارد. بنابراین، اگر ایموجی های شبیه به آیفون را در همه برنامه ها مشاهده نمی کنید، نیازی به نگرانی نیست ، تنها مشکل این است که برنامه هنوز از آن پشتیبانی نمی کند.

بهترین برنامه های صفحه کلید با ایموجی آیفون

تعویض برنامه صفحه کلید یکی از بهترین روش ها برای به دست آوردن ایموجی های مورد نظر آیفون است. با این حال ، گزینه های بسیار زیادی در فروشگا گوگل پلی وجود دارد. در دسترس بودن برنامه ها و صفحه کلیدهای ایموجی فانتزی ، باعث سردرگمی آن می شود و نیاز است که برنامه ای مناسب برای این کار پیدا کنید. این کار نیاز به نصب و استفاده از صفحه کلیدهای مختلف دارد، ما برای صرفه جویی در وقت شما ، برخی از بهترین مواردی را که پیدا کرده ایم در ادامه گردآوری کرده ایم.

بهترین برنامه های صفحه کلید با ایموجی آیفون

صفحه کلید Emoji

این برنامه صفحه کلید دارای یک تن از ایموجی های مختلف از جمله ایموجی های شبیه آیفون است. علاوه بر ایموجی ها ، می توانید ظاهر و احساس صفحه کلید را شخصی سازی کنید. به طور خاص ، می توانید تم را سفارشی کرده و اندازه کلیدها را بزرگ و کوچک کنید. و در هنگام استفاده از ایموجی ها ، خود را راحت تایپ کنید.

اپلیکیشن کیبورد iMoji Emoji

برنامه صفحه کلید ایموجی iMore سعی می کند یک رابط کاربری از صفحه کلید آیفون را به همراه ایموجی ها شبیه سازی کند. این رابط کاربری کاملاً خوب است و هنگام استفاده شکایتی از آن نخواهید داد. این کلیه ویژگی های اصلی مورد نیاز شما را در یک برنامه صفحه کلید ارائه می دهد. همچنین می توانید فایل های GIF و دیگر ایموجی های جالب را نیز ارسال کنید. امتحان کردن آن مجانی است.

علاوه بر تمام ویژگی ها ، این برنامه از انواع مختلفی از تم ها نیز پشتیبانی می کنید که می توانند به طور جداگانه از فروشگاه گوگل پلی نصب شوند. به عنوان مثال، صفحه کلید آیفون ایکس یکی از تم هایی است که از برنامه صفحه کلید iMore برای شبیه سازی صفحه کلید آیفون به همراه تمام ایموجی ها استفاده می کند. فکر می کنم ارزش آن را دارد که امتحانش کنیم!

اپلیکیشن کیبورد iMoji Emoji

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها