این دوچرخه توان رقابت با شورلت را دارد

0
1449

کالاسودا – تولیدکنندگان دوچرخه های کوچک یا بایک به روش های نوآورانه ای برای پاسخگویی به نیازهای دوچرخه سواران روی آوردند، خصوصا آنهایی که دوست دارند سرعت و قدرتی همانند یک اتومبیل داشته باشند.

سازنده دوچرخه Stromer نیز یکی از گزینه های پیشرفته را با اختراع محصولش در اختیار علاقه مندان گذاشته است. سرعت، دامنه و ویژگی های جذاب این دوچرخه می‌تواند پکیجی کامل از آنچه می خواهید را به شما ارائه کند.

مدل Stomer ST3 که با استفاده از موتور عقب Syno Drive II کار می‌کند، انقلابی در تکامل درایوهای الکتریکی به وجود آورده است که از مدل نسخه قبلی خود نیز در این نسخه بهره برده است.

موتور این دوچرخه به میزان ۶۰۰ وات قدرت و ۴۴ نیوتن متر گشتاور ارتقا یافته و می‌تواند تا سرعت ۲۸ مایل در ساعت در جاده ها براند. ترمز این دوچرخه دارای سیستم احیاکننده آن بورد ST3 است که همراه می شود. درایو الکتریکی نسل دوم این دوچرخه کابلی است که می تواند تا ۹۳ مایل در ساعت را قبل از تخلیه باطری برود. این تقریبا دو برابر قدرت و حرکت Chevy Volt با همان قدرت باطری است.

هنگام طراحی ST3، توجه زیادی به هندسه دوچرخه و نحوه تاثیر آن بر مسافران داشته است. دوچرخه الکتریکی دارای زنجیری کوتاه و محور دوچرخه ای است که  در محیط های دشوار شهری ثبات بیشتری دارد.

قطر تایرهای این دوچرخه ۲۷.۵ اینچ است که احساس راحتی در راندن را به شما می دهد. این تایرها به طور خاص توسط پیرلی با ایده به حداکثر رساندن کشش در هنگام سفر در اطراف شهر طراحی کرده است.

دوچرخه الکتریکی استومر، با اپلیکیشن Omni در اندروید و ios سازگار است و می تواند با قابلیتهای زیادی همچون قفل کردن از طریق گوشی هماهنگ شود. همچنین می‌تواند فاصله، میانگین سرعت و مدت زمان سواری را ردیابی کرد. این در حالیست که این دوچرخه می‌تواند به مسافران خود توانایی تنظیم دوچرخه را یاد دهد. همچنین اقدامات محافظتی در مقابل حملات از قبیل قفل داخلی و سیستم زنگ خطر نیز در ان فعال می باشد.

صاحبان ST3 می توانند به راحتی دوچرخه خود را با سیستم GPS ردیابی کنند و توانایی دسترسی به باطری بدون کلید را نیز دارند. این دوچرخه با معیارهای زیبایی شناسی که در خود رعایت کرده است و امکاناتی که دارد، قیمت ۹۰۰۰ دلار را با خود به یدک می کشد که قیمت کمی برای یک دوچرخه الکتریکی نیست. چراغ های LED در جلو و عقب دوچرخه قرار گرفته و همه سیم کشی ها در قاب دوچرخه پنهان شده است.

انتظار می رود که این دوچرخه پاییز امسال همراه با یک باطری ۹۸۳ واتی به بازار برسد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید