این صفحه چوبی گوشی شما را شارژ می کند

0
1192

کالاسودا – شارژر وایرلس به نام Oakywood در واقع یک محصول صنایع دستی است که از چوب جامد ساخته شده است.

اما چه چیزی آن را به دنیای فناوری مرتبط خواهد ساخت؟ این در واقع یک شارژر است که به شکل تنه یک درخت قطع شده و از جنس چوب طراحی شده است و می تواند علاوه بر زیبا کردن منزل شما، گوشی تان را نیز به صورت بی سیم شارژ کند.

این محصولات چوبی سازگار با گوشی های آیفون، Combo Dock، اپل واچ، استند مانیتور و شارژ کردن استند لپ تاپ و هدفون نیز به کار رود. با این حال این شارژر وایرلس به دلیل طراحی جذابی که دارد می تواند در میان چندین طرح و محصول، به یکی از گجت های کاربردی و زیبا در منازل تبدیل شود.

شارژ بی سیم Oakywood یک شارژ ده واتی است که شبیه به یک چوب جامد است. جنس این شارژر از چوب جامد و فلز ضد زنگ ساخته شده است. از آنجایی که این شارژر از اشکال هندسی الهام گرفته است، شارژر بی سیم با شکل هندسی ظریفی ظاهر شده است. این یکی از مجموعه هایی است که با استفاده از لوازم جانبی چوبی تهیه شده و با فروش بالایی مواجه خواهد شد.

این شارژر با آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، ایفون ایکس و دیگر دستگاه های QI-enabled است، در واقع آن می تواند مورد استفاده همه واقع شود. این شارژ بی سیم ۱۰ واتی می تواند با فناوری شارژ سریع خود، دستگاه تان را به سرعت شارژ کند.

این شارژ بی سیم دارای ضخامت ۳ میلی متری است. برای شارژ کردن نیز کافیست تلفن همراه خود را روی آن بگذارید و البته نیازی به درآوردن کاور گوشی نیست. همچنین برای افرادی که نمی خواهند به صورت بی سیم این گوشی را شارژ کنند، می توانند با استفاده از یک شارژر از جنس نایلونی آن را شارژ کنند.

به غیر از سازگاری با دستگاه های مختلف، شارژر نایلونی ۱۰ واتی آن نیز می تواند با کنترل درجه حرارت پیشرفته، این تضمین را به شما بدهد که حتی در حالیکه گوشی شما داغ شده، در هنگام شارژ شدن دمای آن را تنظیم کند. این شارژر می تواند دمای هوا را کاهش داده و کنترل کند تا از اثرات مضر آن برای گوشی های هوشمند جلوگیری کند. همچنین این شارژر دارای گواهینامه های FCC، RoHS و CE است.

در بسته بندی ای که طبق این پکیج برای شما ارسال می شود، یک شارژر بی سیم چوبی Oakywood و کابل USB نایلونی را در درون بسته خود دارد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید