بازار پس از اخراج مدیرعامل ایران خودرو

0
266

پس از اخراج مدیرعامل ایران خودرو و ممنوع الخروج شدن مدیرعامل سایپا، بازار خودرو به نوعی ثبات رسید.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، بازار خودرو پس از مدت ها جنجال و تنش به ثبات نسبی رسید و دلیل اصلی این ثبات قیمت، اخراج مدیرعامل ایران خودرو و ممنوع الخروج شدن مدیرعامل سایپا عنوان شده است.

بنابراین گزارش، ممنوع الخروج شدن مدیرعامل سایپا از سوی دولت به دلیل مشکلات در قیمت محصولات سایپا عنوان شد و ثبات اعلام شده در بازار خودروهای سایپا را به دنبال داشته است. به گونه ای که سایپا ۱۵۱ به قیمت ۴۴ میلیون تومان، وانت زامیاد گاز سوز به قیمت ۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا به قیمت ۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تیبا ۲ (تنوع رنگ) به قیمت ۵۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تیبا (تنوع رنگ) به قیمت ۵۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ساینا اتوماتیک به قیمت ۷۹ میلیون تومان رسید.

اما اخراج مدیرعامل ایران خودرو هم که از طرف دولت افزایش قیمت خودروهای کارخانه اعلام شد و این مساله هم ثبات قیمت خودروهای ایران خودرو را به دنبال داشته است. علت این امر از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز این گونه بیان شده است که متاسفانه در ۸ ماه اخیر شرکت ایران خودرو مشکلات فراوانی از جمله بی نظمی‌ در تحویل خودو به مشتریان در موعد مقرر  و عدم کاهش قیمت خودرو نسبت به مصوبات که این دست مشکلات باعث برکناری یکه زارع از مدیر عاملی شرکت ایران خودرو شد.

طبق اعلام این مسئولان، متاسفانه مشکلات و جست و خیز‌های مختلف بخصوص در یکسال اخیر در صنعت خودروسازی،  باعث برکناری هاشم یکه زارع مدیر عامل ایران خودرو شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها