بازی موبایلی Prey Day: Survival – Craft & Zombie ؛ اوج هیجان در این بازی اکشن

0
546

بازی موبایلی Prey Day: Survival – Craft & Zombie یکی از جذاب ترین بازی های موجود در استور گوگل است. با وجود اینکه بازی های بسیار زیادی برای گوشی های اندروید در سبک اکشن- بقا وجود دارد این بازی بسیار زیبا توانسته این روز های طرفداران بسیار زیادی به دست آورد. از این رو قصد داریم در این بخش به معرفی این بازی جذاب بپردازیم و پیشنهاد می کنیم اگر از علاقه مندان بازی های اکشن هستید این عنوان جذاب را از دست ندهید.
بازی موبایلی Prey Day: Survival – Craft & Zombie توسط استودیوی Pragmatix توسعه پیدا کرده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. این بازی هیجان انگیز هزاران بار توسط کاربران دریافت شده و توانسته امتیاز های بسیار خوبی را به دست آورد. این بازی جذاب به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و با به روز رسانی های متعدد جذابیت بیشتری را برای کاربران ایجاد می کند.

بازی موبایلی Prey Day: Survival – Craft & Zombie چه داستانی دارد؟

در این بازی شما در نقش کارکتر اصلی بازی در دنیایی پر از زامبی قرار می گیرید که برای زنده ماندن باید تمام کار های ممکن را انجام دهید. داستان اینگونه است که در سال 2033 ویروسی جهش یافته جهان را به یک منطقه مرده پس از آخرالزمانی تبدیل کرده است که در آن انبوهی از زامبی های جهش یافته ها و مرده ها آزاد می شوند و قصد گرفتن جان شما را دارند و شما باید با داشتن تجهیزات مورد نیاز به نبرد با زامبی ها بپردازید و آن ها را از میان بردارید. برای از بین بردن زامبی ها می توانید از سلاح های سرد و گرم، تله های مرگبار و دیگر ویژگی ها بهره مند شوید و باید این موارد را در فروشگاه های و برخی محیط های نظامی جستجو کنید.
از ویژگی های دیگر بازی موبایلی Prey Day: Survival – Craft & Zombie می توان به گرافیک بالای این بازی جذاب اشاره کرد که در مقایسه با رقبا عملکرد بهتری دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها