بازی FIFA 19 در صدر فهرست فروش این هفته بریتانیا قرار گرفت

0
245

به تازگی فهرست فروش جدید بازی‌ها در منطقه بریتانیا یا UK منتشر شده و می‌توانیم با پرفروش‌ترین عناوین این منطقه در هفته گذشته آشنا شویم.

در فهرست فروش این هفته بازی‌ها در بریتانیا، مشاهده می‌کنیم که بازی پر طرفدر و محبوب FIFA 19 در صدر جدول قرار گرفته و در واقع بیشترین فروش را در بریتانیا از آن خود کرده است. از آن جایی که فصل فوتبالی به طور رسمی به اتمام رسیده و علاقه مندان به فوتبال باید پس از فصل تابستان برای آغاز فصل جدید منتظر بمانند، فروش خوب بازی FIFA 19 و قرار گرفتن این عنوان در صدر فهرست، کمی غافلگیر کننده است اما فراموش نکنید که بازی ورزشی پرطرفدار شرکت الکترونیک آرتس (EA)، در تمام جهان، به خصوص در منطقه بریتانیا طرفداران بسیاری دارد.

اما بازی FIFA 19 تنها عنوانی نیست که توانسته در هفته گذشته در بازار بریتانیا، خوب و موفق عمل کند. پس از این عنوان ورزشی، دو بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 به چشم می‌خورند که Spider Man و Days Gone نام دارند. از آن جایی که در آستانه آغاز فصل تابستان قرار داریم، بازی‌های بزرگ بسیاری در فروشگاه‌های مختلف با تخفیف های چشمگیر همراه شد‌ه‌اند و همین باعث می‌شود تا بازی‌بازان نسبت به خرید این عناوین سرگرم کننده و منتخب، تشویق شوند. همچنین پس از این دو عنوان نیز، بازی‌های دیگری مانند Red Dead Redemption 2 و Forza Horizon 4 به چشم می‌خورند. نکته جالب در مورد فهرست فروش این هفته بریتانیا این است که بازی Blood and Truth در واقع اولین بازی واقعیت مجازی (VR) است که در فهرست ده بازی پر فروش هفته در بازار بریتانیا قرار می‌گیرد که موفق بودن آن را نشان می‌دهد. شما می‌توانید فهرست فروش این هفته را در زیر مشاهده نمایید:

  1. FIFA 19
  2. Days Gone
  3. Marvel’s Spider-Man
  4. Forza Horizon 4
  5. Red Dead Redemption 2
  6. Battlefield 5
  7. PlayStation VR Worlds
  8. Anthem
  9. Grand Theft Auto 5
  10. Blood and Truth

نظر شما در مورد فهرست فروش این هفته بریتانیا چیست؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها