اپل باگ های GPS را روی دستگاه های قدیمی ios برطرف کرد

0
198
اپل باگ های GPS را روی دستگاه های قدیمی ios برطرف کرد

اپل یک آپدیت جدید برای گوشی های آیفون و آیپدهای قدیمی ارائه کرده است که باگ های GPS این دستگاه ها را برطرف می کند.

به روز رسانی جدید برای کدام مدل های اپل است؟

این به روز برای مشتریانی است که از دستگاه های iOS سال 2012 به قبل استفاده می کنند. این کاربران باید به روز رسانی در دستگاه خود را چک کنمد تا دریابند که اپل چه زمانی برای آنها اپدیت نرم افزاری ارائه کرده است.

مشکل از کجا ناشی می شد؟

این آیفون های قدیمی و آیپدها به روز رسانی نرم افزاری برای رسیدگی به مسئله GPS جهانی دریافت کرده اند. این مشکل در واقع ناشی از مسئله ارقام 10 بیتی بود که رکورد سیستم GPS از آن گذشته بود.

به روز رسانی جدید برای کدام مدل های اپل است؟

این مسئله اکنون با کمک این آپدیت به طور اتوماتیک مجددا تنظیم شده و درست می شود. هنگامی که شمارش مجددا بیت های دوگانه در سیستم GPS تنظیم می شود، برخی از سخت افزار های قدیمی تر می توانند از طریق مجددا مورد استفاده قرار گیرند. اپل در حال انجام کاری مشابه در به روز رسانی جدید برای اپل وآیپدهایی است که در سال 2012 و یا قبل از آن راه اندازی شد.

کاربران امیدوار به حل این مشکل هستند

در حالی که این موضوع در تاریخ 6 آوریل در جریان بود، اما اپل می گوید گوشی های جدید اپل درگیر این موضوع نمی شوند. بنابراین کاربران و صاحبان گوشی های قدیمی نیز می توانند امیدوار باشند که این موضوع به تازگی برای انها نیز رفع شود و آپدیت جدید در اختیار تنها آنها قرار گیرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها