کارت سوخت های جا مانده

0
163

استفاده از کارت سوخت از هفته آینده اجباری می شود اما تعدادی از کارت های صادر شده هنوز در مراکز پستی جا مانده اند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، در حالی که عده ای هنوز موفق به گرفتن کارت سوخت نشده اند، تعدادی کارت در مراکز پستی خاک می خورد.

کارت سوخت های جا مانده

تعدادی از مالکان خودرو تمام مراحل گرفتن کارت سوخت را طی کرده اند اما هنوز کارت هایشان در مراکز پستی خاک می خورد. این افراد می توانند برای کسب اطلاع از محل کارت سوخت های جا مانده در پست، ابتدا در سامانه شرکت ملی پست محل دقیق آن را جستجو کنند و سپس به باجه معطله دفاتر پستی منتخب سطح شهر مراجعه کنند.

البته برای دسترسی سریع به کارت های سوخت، در صورت داشتن کدرهگیری 20 رقمی به سامانه رهگیری مرسولات به آدرس newtracking.post.ir مراجعه شود.

دریافت کارت سوخت بدون کد رهگیری

این افراد در صورت نداشتن کدرهگیری می توانند کارت سوخت را در سامانه رهگیری مرسولات سازمانی به جستجو بپردازند. آدرس این سامانهhttp://najatracking.post.ir است و شهروندان می توانند با داشتن شماره VIN کارت خودرو، نسبت به پیگیری کارت سوخت خود اقدام کنند. این در حالی است که تعدادی باجه در دفاتر پستی منتخب در سطح شهر تهران به این امر اختصاص داده شده است.

راه های گرفتن کارت سوخت

همه این ها در حالی است که کسانی که از سال ۱۳۹۴ به بعد دارنده خودرو شده اند کارت سوخت برای خودروهایشان ندارند به همین دلیل لازم است که برای آن ها کارت جدید صادر شود. اگر فردی هنوز برای دریافت کارت سوخت اقدام نکرده و جزو کسانی نبست که کارت آن ها در مراکز پستی جامانده باید بداند که به منظور گرفتن کارت سوخت جدید باید به سامانه دولت همراه مراجعه کنید و پس از طی مراحل الکترونیکی، این کارت به شما ارایه می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها