با تکان دادن سر موسیقی را عوض کنید

0
1157

کالاسودا – یکی از محصولاتی که دیروز در جریان نمایشگاه MWC2018 در کنفرانس خبری سونی در کنار پرچمداران این گوشی رونمایی شد، ایرباد بی سیم جدید این شرکت به نام Xperia Ear Duo بود.

سونی که همیشه در عرضه محصولات فناورانه پیشگام بوده ، این بار محصولی متناسب با نیاز بازار با کیفیت صدای جذاب تولید کرده است. البته نمونه مفهومی این محصول سال گذشته با نام اکسپریا ایر وارد دنیای ایربادها شده بود.

اکسپریا ایر دو، تجربه ی شنیداری دوگانه در ترکیب موسیقی با صداهای محیط است. گفته شده این ایرباد به راحتی در گوش قرار میگیرد و میتوان بدون نگرانی از افتادن آن از گوش با خیال راحت با آن ورزش کرد. حتی زیر باران نیز میتوانید از این هدفون استفاده کنید چرا که ضدآب بوده و دارای استاندارد IPX2 است.

باطری این ایرباد توانایی ۴ ساعت پخش مداوم موسیقی را دارد و با یک بار شارژ کردن میتوانید ۴ ساعت موسیقی گوش کنید. یکی از ویژگی های جالب این اکسپریا Ear Duo در کنار کنترل‌های لمسی، از حرکات سر نظیر بالا و پایین بردن سر به ‌منظور پاسخ به تماس ورودی یا تکان دادن سر به ‌منظور رد تماس پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید با چپ و راست بردن سر، قطعه‌ی در حال پخش را رد کنید یا به قطعه‌ی قبلی بروید.