با محبوب‌ترین بررسی‌های موبایلی فصل سوم 2019 آشنا شوید

0
198

در مقالات قبل به محبوبترین بررسی‌های موبایلی فصل دوم و فصل اول پرداخته بودیم. در این مقاله به گوشی های محبوب فصل سوم 2019 خواهیم پرداخت که با ویژگی‌های خود همه ما را شگفت زده کردند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام آرنا، در بازه سه ماهه سوم سال 2019 اپل آیفون های خود را رونمایی کرد و سامسونگ و وان پلاس نیز پرچمداران پاییزی خود را معرفی کردند.

با این حال بیشترین بررسی هایی که در حوزه موبایلی در این خصوص شد مربوط به گوشی شیائومی Mi A3 بود. گوشی شیائومی Mi A3 به عنوان تنها گوشی هوشمند دارای اندروید وان شناخته می شود. ما در بررسی خود آن را به دیل ماندگاری باتری، نرم افزار روان، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و دوربین عالی ستایش کردیم. با این حال متوجه شدیم که صفحه نمایش بزرگ از وضوح 720 پیکسلی آن کم کرده است.

گوشی بعدی Redmi K20 Pro / Mi 9T Pro با پردازنده اسنپدراگون 855 است که دارای باتری با طول عمر 103 ساعته و کیفیت عالی دوربین است. اگر ضدآب بودن برایتان مهم نیست، این گوشی مشخصات خوبی دارد.

سومین بررسی مرتبط با پرچمداران اپل یعنی iphone 11 pro و pro max است. این آیفون ها دارای دوربین هایی فوق العاده، اسپیکرها، نمایشگرها و کارایی بالاتر هستند و به همان نسبت نیز قیمت بالاتری دارند.

نوت 10 پلاس

بررسی بعدی مرتبط به گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ است. این گوشی دارای باتری عالی، بهتری نمایشگر با اندازه مطلوب، حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایت، یک دوربین کاملا حرفه ای و یک قلم منحصر به فرد است.

گوشی تحت بررسی بعدی وان پلاس 7T است که یکی از نامزدهای واضح بهترین گوشی های سال است. این گوشی تنها با قیمت 600 دلار دارای مشخصاتی چون 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، دوربین مناسب، صفحه نمایش بزرگ اولد 90 هرتزی، عمر باتری عالی، شارژ 30 واتی و تجربه نرم افزاری بهینه است. حتی بدون دارا بودن گواهی ضد آب رسمی نیز می توانید این گوشی را گوشی خوبی محسوب کنید.

گوشی Realme 5 pro و XT گوشی های بعدی در لیست محبوبترین ها هستند. هر دو دارای صفحه نمایش عالی و عمر باتری عالی هستند و یک دوربین توانمند هستند و قیمتی مناسبی دارند.

انتخاب نهایی ما برای محبوب‌ترین بررسی‌های موبایلی فصل سوم 2019 ، سونی اکسپریا 5 است که یکی از بهترین پرچمداران سال بود. ما عاشق صفحه نمایش OLED با کیفیت HDR با نسبت 21: 9 ، اسپیکرهای عالی، دوربین درجه یک و عمر باتری عالی شدیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها