برای دریافت قبض الکترونیک به ۱۰۰۰۱۵۲۱ پیامک دهید

0
298

قبض های کاغذی برق در حال جمع شدن است و اگر شما هم می خواهید قبض برقتان را به صورت الکترونیکی دریافت کنید به ۱۰۰۰۱۵۲۱ پیامک دهید.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، مشترکان برق به زودی دیگر قبوض کاغذی دریافت نخواهند کرد و برای دریافت قبوض الکترونیکی لازم است که اطلاعات خود را به شماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ پیامک کنند.

دریافت قبوض الکترونیکی قبض در 5 استان کشور نهایی شده و مشترکان تهرانی نیز تا 15 مهرماه همگی قبض برق خود را به صورت الکترونیکی دریافت خواهند کرد. این طرح به صورت متناوب در حال اجرا در استان های مختلف کشور است و تا پایان 98 در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

بنابراین گزارش، شرکت توانیر استان تهران برای شهروندان تهرانی اعلام کرده که روند حذف قبض‌های کاغذی برق مشترکان از پانزدهم شهریورماه آغاز خواهد شد، برهمین اساس مشترکان برای دریافت قبض های خود می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۲۱ ارسال کنند.

البته این تنها روش برای دریافت قبض الکترونیکی برق نیست بلکه 3 روش دیگر هم وجود دارد. شرکت توانیر برای شهروندان سه روش دیگر را نیز توضیح داده که براساس این توضیحات روش دوم، نصب برنامه نرم افزاری تلفن همراه(اپلیکیشن) از طریق دریافت آن از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع برق تهران است.

روش دیگر، مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به نشانی WWW.TBTB.IR  و ثبت شماره تلفن است . روش آخر نیز تماس با شماره تلفن ۱۵۲۱ برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها