بررسی توئیتهای ترامپ در 1 سال اول ریاست جمهوری

0
378
بررسی توئیتهای ترامپ در 1 سال اول ریاست جمهوری|کالاسودا

بررسی توئیتهای ترامپ در 1 سال اول ریاست جمهوری|کالاسوداکالاسودا – یک سال پس از آنکه دونالد ترامپ به مقام ریاست جمهوری آمریکا رسید، یکی از کارهایش را برجسته تر از دیگر کارها نشان داد: اینکه هیچگاه دست از توئیت زدن برنخواهد نداشت. طبق آرشیو توئیتر ترامپ، او عادات توئیتری نادرست زیادی نیز دارد.

او در این یک سال 2444 بار توئیت کرده است، در صورتی که تا ماه جولای او 1027 توئیت نوشته بود. این یعنی بیش از 40 درصد توئیتهای او از زمان ریاست جمهوری اش در این سه ماه اخیر نوشته شده است.

او به طور متوسط 5 توئیت در روز طی 6 ماهه اول ریاست جمهوری اش ارسال کرده است و تعداد این توئیتها نسبت به 6 ماهه دوم 45 درصد کمتر بوده است. در سه ماهه اخر ترامپ به طور متوسط نزدیک به 10 توئیت در روز داشته است.

همچنین ترامپ به طوفانهای توئیتری اش هم معروف است. او در روز 30 سپتامبر 26 توئیت به اشتراک گذاشت که بیشتر آنها مربوط به کمک به پورتوریکو پس از طوفان ماریا بود.

ترامپ به ترتیب از کلمات NFL 16 بار، سرود 15 بار، پرچم 9 بار برای حمایت از ورزشکاران در طول مسابقات The Star-Spangled استفاده کرده است. او بارها در توئیتهایش به هیلاری کلینتون و باراک اوباما انتقاد کرده است. همچنین بیش از صدها بار، توئیتهایش را پاک یا ادیت کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها