بررسی مشخصات فنی گوشی های جدید ایسوس سری Zenfone Max

0
862
zenfone max pro M2

به بهانه ورود و رونمایی دو گوشی جدید ایسوس به نام های Zenfone Max M2 و Max pro M2 در هند نگاهی به مشخصات و ویژگی های این گوشی ها خواهیم انداخت.

در کنفرانس خبری که در دهلی نو روز گذشته برگزار شد، ایسوس جانشینان دو گوشی Asus Zenfone Max Pro M1 و  Asus Zenfone Max M1 خود را معرفی کرد. این دو گوشی در مدل های Asus Zenfone Max Pro M2 و  Asus Zenfone Max M2 در بازار هند عرضه شده اند و دارای طراحی مشابهی هستند اما Max M2 دارای بدنه و پرداخت مات است، در حالی که Max Pro M2 دارای بدنه شیشه ای است. اساسا می توان مدل pro را اندکی پیشرفته تر از مدل اول از نظر باتری، ویژگی های داخلی و دوربین دانست.

Asus Zenfone Max Pro M2

این مدل در دو نوع حافظه مختلف 32، 64 گیگابایتی همراه با رم های مختلف 3 و 4 گیگابایتی در 3 کانفیگ مختلف عرضه می شود. همچنین این مدل در دو رنگ  آبی و نقره ای موجود است و محدوده قیمتی آن از 181 دلار با توجه به مشخصات عرضه می شود. این گوشی از 18 دسامبر به صورت اختصاصی از طریق Flipkart عرضه می شود.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش 6.3 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 2280 در 1080 با نسبت صفحه نمایش 19:9 و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 660 اشاره کرد. واحد پردازش گرافیکی این گوشی از نوع آدرنو 512 بوده و تا 2 ترا بایت می توان به آن حافظه اضافه کرد. دوبین دوگانه اصلی این گوشی نیز 12 مگاپیکسلی 5 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی نیز از نوع قدرتمند 13 مگاپیکسلی است.

zenfone max m2

وجود باطری های قدرتمند

یکی از نقاط قوت این مدل باتری 5000 میلی آمپری است که خیال شما از تمام شدن سریع این باتری راحت می کند. این گوشی ها به اندروید 8 مجهز هستند و دارای سنسورهایی چون سنسور نور، سنسور مجاورت، شتاب سنج، قطب نما و مجهز به ژیروسکوپ هستند. جالب است بدانید که ایسوس در این مدل ها روی باتری تمرکز زیادی داشته و در مدل قبلی همین سری یعنی مکس پرو M1 هم باتری قدرتمندی را لحاظ کرده بود، کاربر می توانست به مدت ۲۰ ساعت پشت هم از یوتیوب فیلم ببیند و ۴۲ ساعت نیز از اینترنت استفاده کند. این موضوع بسیار جذاب است، خصوصا برای افرادی که مدام با پاوربانک سروکار دارند، یا همیشه باید شارژر گوشی خود را در کیف شان بگذارند.

Asus Zenfone Max Pro M2

این گوشی نیز در دو نوع حافظه 32 و 64 و رم های 3 و 4 گیگابایتی و سه رنگ طلایی، مشکی و آبی عرضه می شود. این گوشی هم در تاریخ 20 دسامبر به طور اختصاصی در Flipkart عرضه خواهد شد. یکی از تفاوت هایی که این گوشی با مدل بالایی دارد باتری کم قدرت تر 4000 میلی آمپری است و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسل و به همین دلیل قیمت کمتری دارد و از پایه قیمیت 140 دلار شروع می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها