برش فیلم برای استوری و پست اینستاگرام و معرفی برنامه های کاربردی

1
10827
برش فیلم برای استوری و پست اینستاگرام و معرفی برنامه های کاربردی

پست های استوری اینستاگرام به صورت کوتاه و جذاب طراحی شده اند تا وقت زیادی از کاربران نگیرند. با این حال کاربرانی هستند که دوست دارند ویدئوهای طولانی تر را آپلود کنند و برای برش ویدئوهای طولانی از اپلیکیشن های جانبی کمک می گرفتند.

برش فیلم در اینستاگرام

خبر خوب برای این دسته از کاربران اینکه اکنون خود اینستاگرام در نظر ابزار برش ویدئوهای 15 ثانیه را به اپلیکیشن خود اضافه کند. پیش از این کاربران تنها می توانستند یک کلیپ 15 ثانیه ای بگیرند و برای ویدئو های طولانی تر مجبور به برش و مدیریت ویدئوها و مرتب سازی آنها بر اساس همان 15 ثانیه بودند.

با این حال با توجه به نظر یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ردیت، اینستاگرام در حال طراحی ویژگی برش دادن فیلم ها و ویدئو در پلتفرم خود است. با کمک این ویژگی اساسا زمانی که یک ویدئو که بیش از 15 ثانیه است آپلود می کنید، اینستاگرام قادر خواهد بود این فیلم ها را به بخش های 15 ثانیه ای تبدیل کند و آنها را به صورت مرتب پشت سر هم قرار دهد.

از آنجا که ویژگی استوری این شبکه اجتماعی بسیار از کاربران را مجذوب کرده است، کاربران احتمالا از این ویژگی استقبال خواهند کرد و تصاویر و ویدئوهای خود را به صورت برش داده شده پیش روی فالوئرهای خود قرار خواهند داد.برش فیلم در اینستاگرام

بخشی جذاب برای طرفداران برش ویدئوهای طولانی

اینستاگرام هنوز این ویژگی را به طور رسمی منتشر نکرده است و ممکن است فقط در حال آزمایش آن باشد. بنابراین اگر هنوز این ویژگی را نمی بینید، نگران نباشید. همچنین جالب است بدانید که این بخش تنها برای ویدئوهای یکپارچه که می خواهید آن ها را به بخش های مختلف 15 ثانیه ای تبدیل کنید کارآمد است. به هر بخش می توانید متن و فیلتر های خاص خود را اضافه کنید و هر کدام را جداگانه به اشتراک بگذارید.

به نظر می رسد این ویژگی برای کسانی که می خواهند ویدئوهای طولانی آپلود کنند مفید خواهد بود. شاید منتقدان بگویند که اینستاگرام دارای پلتفرم IGTV است که برای فیلم های طولانی مدت طراحی شده است، اما استوری ها محبوبیت بیشتری نسبت به IGTV دارند و تعداد بازدید آنها بسیار بیشتر از این پلتفرم است. به همین دلیل اینستاگرام فرض را بر این می گذارد که بسیاری از کاربران دوست دارند و ترجیح می دهند که ویدئوهای خود را از استوری و نه IGTV به اشتراک بگذارند.

پیش از این کاربران از اپلیکیشن های شخص ثالث برای بریدن انواع ویدئو و به اشتراک گذاری ان در استوری استفاده می کردند که از جمله آن می توان به Cutstory و Story Slicer نام برد که برای این کار مورد استفاده قرار می گرفت. اگر شما نیز از ابزاری خاص برای کات ویدئوهای اینستاگرام استفاده می کردید، نام آن را برایمان بنویسید.بخشی جذاب برای طرفداران برش ویدئوهای طولانی

نحوه برش ویدیو در استوری اینستاگرام

برش فیلم برای استوری به این صورت است که اینستاگرام به صورت پیش فرض ویدئوهایی که همان لحظه می گیرید را به صورت 15 ثانیه ای برش می زند و می توانید انها را پشت سر هم در بخش استوری خود قرار دهید. اما در این حالت این سوال پیش می آید که اگر ویدئویی که می خواهیم آن را به بخش استوری به صورت برش برش پست کنیم در گوشی ما ذخیره شده باشد و نخواهیم ویدئو را پست کنیم باید چه کار کنیم؟ در این حالت بهتر است از نرم افزارهایی استفاده کنید که یک نمونه از انها را در زیر شرح خواهیم داد.

برنامه برش فیلم برای استوری اینستاگرام در اندروید

یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه که می توانید آن را رایگان از گوگل پلی دانلود کنید برنامه Video Splitter – Story Split است.

  • این برنامه را باز کنید.
  • فیلم مورد نظر خود را انتخاب کرده و Next بزنید.
  • در این مرحله در قسمت A زمان تکه های ویدیو را روی ۱۴ یا ۱۵ تنظیم کنید و از طریق B وارد مرحله نهایی شوید.
  • در این مرحله منتظر شوید تا مراحل برش ویدئوی شما تمام شود.
  • اکنون ویدئوهای برش یافته شده را ذخیره کنید و وارد استوری اینستاگرام شوید.
  • یا اینکه روی گزینه های option فیلم خود شوید و آن را مستقیم به استوری اینستاگرام خود ارسال کنید.
  • سپس آنها را پست کنید.برنامه برش فیلم برای استوری اینستاگرام در اندروید

برش فیلم برای اینستاگرام در ایفون

برنامه های ویرایش کننده ویدئو که خاصیت Trim کردن یا برش دادن داشته باشند می توانند ویدئوهای شما را به به بخش های 15 ثانیه ای تبدیل کنند. اگر گوشی شما از نوع ios است می توانید از برنامه هایی مانند Cutstory برای گوشی آیفون خود استفاده کنید. این برنامه ها به این منظور طراحی شده اند که به راحتی ویدئوها و برش فیلم اینستاگرام را به قطعه های 15 ثانیه ای درآورند تا کاملا قالب استوری های شما شود.

نحوه برش ویدیو در پست های اینستاگرام

بد نیست نگاهی هم به برش ویدئو در پست های اصلی اینستاگرام بیاندازیم. فیلم های طولانی را می توانید به دو صورت در پست های اینستاگرام پست کنید. اول اینکه از خاصیت IGTV استفاده کنید تا بتوانید بر محدودیت 1 دقیقه ای ویدئوهای اینستاگرام در پست غلبه کنید و فیلم های طولانی تری پست کنید.نحوه برش ویدیو در پست های اینستاگرام

فیلم گذاشتن در IGTV

برای این کار باید در IGTV یک چنل بسازید و این کار را با لمس آیکون IGTV از بالای صفحه انجام دهید و با لمس آیکون چرخ دنده، گزینه Create Channel  را بزنید. پس از زدن Next کانال شما ساخته می شود و می توانید با زدن علامت + فیلم خود را در این قسمت بارگزاری کنید.برش ویدئوهای طولانی ،فیلم گذاشتن در IGTV

آموزش گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام

یکی دیگر از راه های گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام مانند استوری این است که آنها را به بخش های مجزا تبدیل کرده و سپس به صورت پشت سر هم و مولتی پست کنید. برای این کار نیز می توانید از ابزارهای کمکی ادیت فیلم مانند viva video کمک بگیرید و ویدئوهای خود را به قسمت های یک دقیقه ای یا 60 ثانیه ای تبدیل کنید. سپس وارد اینستاگرام شده و ویدئوها را پشت هم با ترتیب زمانی آپلود کنید تا به صورت آلبوم پشت هم نمایش داده شوند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
Payam
Payam
4 سال پیش

چرا بعد گذشت تقریبا یکسال از اضافه شدن این قابلیت هنوز برای من فعال نشده . من دو تا پیچ دارم برای یکش این قایلیت برش فعال نیس . لطفا راهنمایی کنید