معرفی بهترین بازی های دو نفره ps4

0
6689
معرفی بهترین بازی های دو نفره ps4

تابستان فصل مناسب نشستن پای بازی های کامپیوتری است، خصوصا آنکه بخواهید با همسر، فرزندان یا دیگر اعضای خانواده تان در این لذت شریک باشید، باید یک بازی دو نفره یا چند نفره را برای بازی کردن انتخاب کنید. اگر کنسول شما پلی استیشن 4 است، در زیر لیستی از بهترین بازی های دو نفره ps4 برای شما تهیه شده است.

مورتال کامبت

بی شک یکی از معروف ترین و قدیمی ترین و محبوب ترین بازی های دو نفره برای کنسول PS4‌ ، مورتال کمبت است که احتمالا آن را از قدیم از کلوب های مخصوص بازی در بچگی کنار دوستانتان و یا در کنسول هایی مانند سگا و میکرو نیز بازی کرده اید. این بازی نوستالژیک که هر سال برای ان نسخه های جدید با توانمندی های متفاوتی منتشر می شود، یکی از بهترین بازی های دو نفره برای وقت گذرانی در روزهای گرم تابستان است.

بنابراین اگر روحیه ای خشن دارید و می خواهید کار حریف را با یک فن تمام کننده (finisher) تمام کنید، پیشنهاد می کنیم خود را به این چالش دعوت کنید! گرافیک بازی زیبا و حرکات بازیکنان از چابکی و حساسیت فوق العاده ای در مبارزات برخوردار است. در این بازی دو حریف باید وارد مبارزه با هم شوند تا آنکه بتوانند حریف دیگر را نابود کنند.

این بازی دارای شخصیت های قهرمانی مختلف است که می تواند هر بار با فرو رفتن در جلد یکی از آنها به مبارزه با حریف دوم بپردازید و از بازی و فن ها و تکنیک های منحصر به فرد هر کدام لذت ببرید. 11 Mortal Kombat جدیدترین سری از مجموعه مورتال کامبت است که می توانید شخصیت های جدیدی را در آن ببینید.

مورتال کمبت

Resident Evil Revelations 2

یکی دیگر از بازی های مهیج که آن را در زمره بهترین بازی های ترسناک نیز معرفی کرده بودیم، نسخه ای از مجموعه رزیدنت اویل است که امکان بازی تک نفره و دو نفره در آن وجود دارد. رزیدنت اویل : افشاگری ها 2 در سبک ترس و بقا بوده و اگر به بازی های ترسناک علاقه دارید می توانید به راحتی ان را با دوستان خود بازی کنید. رخدادهای این قسمت در بازه زمانی میان نسخه‌ های رزیدنت ایول ۵ و رزیدنت ایول ۶ اتفاق خواهد افتاد و کلر ردفیلد به عنوان شخصیت اصلی در کنار مویرا بارتون، دختر بری بارتون حضور دارد.

این دومین نسخه از مجموعه افشاگری ها است که نسخه اول در سال 2012 منتشر شده بود. همچنین، بخش Raid Mode نیز در این بازی برگشته و می‌توانید بیش از 200 مرحله را با دوست به جنگ زامبی ها بروید. این بازی از تنوع زیادی برخوردار است، مهارت ‌ها، اسلحه و قابلیت تقویت اسلحه‌ ها، باعث شده ‌اند تا این بازی به هیچ وجه کسل کننده و خسته کننده نشود و هربار منتظر یک دشمن از هر سمت باشید!

Resident Evil Revelations 2

NBA 2K19

اگر علاقه مند به بازی های ورزشی خصوصا بسکتبال هستید، می توانید آخرین نسخه بازی بسکتبال NBA به نام NBA 2K19 خریداری کنید و با دوستان خود بسکتبال تلویزیونی بازی کنید! نسخه جدید مجموعه بازی ‌های شبیه ساز مسابقات بسکتبال NBA  در آخرین نسخه خود ویژگی‌ ها، تیم ‌ها و بازیکنان جدیدی به خود اضافه کرده است و می‌ توانید با دوستان خود، به برگزاری مسابقات بسکتبال بپردازید و از هیجان این رقابت ها لذت ببرید.

این بازی در تحلیل های IGN نمره 8.5 از 10 را دریافت کرده است که نمره خوبی محسوب می شود و آن را به دلیل گیم پلی مطلوب بازی و سریالی بودن این نسخه دانست که مانند فیفا هر سال نسخه جدیدی از آن منتشر می شود.

NBA 2K19

فیفا 2019

اگر فن بسکتبال نیستید، احتمالا حتما یک بار با دوستان خود فوتبال بازی کرده اید. فیفا 2019 و PES 2019 دو بازی هستند که می توانند شما و دوستانتان را حسابی سرگرم کنند. این بازی که توسط کمپانی EA Sport ساخته شده است، یکی از محبوب ترین بازی های ورزشی است که برای کنسول های مختلف مانند PS4 نیز ارائه شده است. به تازگی اطلاعاتی نیز در مورد نسخه جدید این بازی یعنی فیفا 20 به گوش می رسد که تا چند ماه دیگر به دست علاقه مندان خواهد رسید. اگر می خواهید در مورد سیستم مورد نیاز برای بازی FIFA 20 بیشتر بدانید نیز به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید.

فیفا 2019

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها