آیا Huawei MateBook X Pro می تواند عنوان بهترین لپ تاپ 2019 را از آن خود کند؟

0
932
آیا Huawei MateBook X Pro می تواند عنوان بهترین لپ تاپ 2019 را از آن خود کند؟

سایت Techradar به معرفی برترین محصولات مختلف سال 2019 پرداخته و در قسمت لپ تاپ ها از لپ تاپ جدید هواوی به نام Huawei MateBook X Pro به عنوان بهترین لپ تاپ 2019 نام برده است. در ادامه نگاهی به مشخصات این لپ تاپ می اندازیم.

مشخصات فنی بالا

پردازنده: نسل هشتم اینتل |Core i5 – i7  گرافیک: Intel UHD Graphics 620، Nvidia GeForce MX150 2GB GDDR5 | RAM: 8 گیگابایت – 16 گیگابایت | صفحه نمایش: 13.9 اینچی با کیفیت 3K با رزولوشن| (3000 x 2،080) ذخیره سازی: 512 گیگابایت SSD

نقاط قوت:

طراحی شیک و زیبا

صفحه نمایش فوق العاده

نقاط منفی:

نداشتن درگاه SD card

کیفیت وب کم چندان خوب نیست

پشتیبانی از کارت گرافیک اکسترنال

این لپ تاپ حدود 3 ماه پیش معرفی شد و در همان بازه نیز توانست جوایز زیادی را از آن خود کند. طراحی ایده آل لپ تاپ Huawei MateBook X Pro  به این صورت است که وب کم زیر کلیدهای تابعی پیکربندی فیزیکی پورت ها مخفی شده است. لبه های این لپ تاپ باریک تر از قبل شده، اما تعداد پورت ها مشابه مدل نسل قبلی است. میت بوک ایکس پرو 2019 به درگاه تاندربولت 3 با سرعت تا 40 گیگابیت در ثانیه مجهز شده و قابلیت سازگاری با نمایشگرهای خارجی 4K و پشتیبانی از کارت های گرافیک اکسترنال را دارد. وزن این محصول 1.3 کیلوگرم است. قیمت این لپ تاپ به تومان 17 و نیم میلیون تومان است و قیمت بسیار گرانی برای کاربران ایرانی محسوب می شود.بهترین لپ تاپ 2019، پشتیبانی از کارت گرافیک اکسترنال

این لپ تاپ اکنون می تواند بهترین لپ تاپ 2019 نام گیرد و Dell XPS 13 در رتبه بعدی قرار گیرد. در حالی که هواوی پیش از این در رده تولید لپ تاپ قرار نگرفته بود، اما اکنون با تولید چنین لپ تاپ هایی نشان داده است که می تواند به خوبی در این بازار جولان دهد. این لپ تاپ دارای یک قیمت بسیار رقابتی برای کاربران دیگر کشورهاست که به آنها اجازه می دهد از ویژگی ها، طراحی و کارایی در ازای این قیمت برخوردار می شوند.

نوآوری های طراحی بدنه

عرض Huawei MateBook X Pro چیزی کمتر از ۰.۲ اینچ از عرض نسخه ۱۳ اینچی Apple MacBook Pro  بیشتر است. در واقع هوآوی موفق شده است نمایشگری بسیار بزرگ‌تر در بدنه لپ ‌تاپ خود جا بدهد که از تا حد زیادی به دلیل حاشیه‌ بسیار کمتر Huawei MateBook X Pro است، چون طراحان هوآوی دوربین این لپ ‌تاپ را در داخل کیبورد جا سازی کرده‌ اند. جا سازی دوربین در کیبورد اقدام بسیار هوشمندانه ‌ای است که نشان می ‌دهد نوآوری چگونه باید باشد. همچنین هر دو دستگاه روی دکمه پاور حسگر اثر انگشت دارند. فقط این‌که حسگر اثر انگشت لپ‌ تاپ اپل از نوع Touch ID است که می‌ توان از آن برای اپل پی هم استفاده کرد.

این لپ تاپ علاوه بر طول عمر باتری بالا، مجموعه ‌ای مناسب از درگاه‌ های مختلف و نمایشگر عالی، قدرت پردازش گرافیکی فوق ‌العاده ‌ای هم دارد. به علاوه هواوی راه جدیدی برای ارتباط سریع بین گوشی و لپ تاپ با کمک NFC در این مدل جدید پیش بینی کرده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها