تتوی لوگوی تی موبایل برای دریافت گوشی رایگان!

0
799
تتوی لوگوی تی موبایل برای دریافت گوشی رایگان!|کالاسودا

تتوی لوگوی تی موبایل برای دریافت گوشی رایگان!|کالاسوداکالاسودا – آیا دوست دارید که لوگوی T mobile را روی بازوی خود تتو کنید و در عوض از این شرکت گوشی و اینترنت مجانی بخواهید؟!

این کاری است که فردی به نام فیلیپ هریسون که به انجام کارهای عجیب و غریب در شبکه های اجتماعی مشهور است، به انجام رسانده است.

تکنولوژی گاهی سبب میشود که افراد دست به کارهای عجیبی بزنند. این فناوری در سبک زندگی انها تغییر زیادی ایجاد کرده است  سبب شده که انها برای اینکه بیشتر مورد توجه باشند کارای عجیبی بکنند.

بعضی از انها از اینترنت برای انجام کارهای غیر متعارف استفاده میکنند که یکی از انها فیلیپ هریسون است که  در توئیتر خود خطاب به جان لجر، رئیس تی موبایل نوشت که یک ایفون ۸ به من هدیه دهید تا ارم و لوگوی تی موبایل را روی بازوی خود تتو کنم. این فرد که به دلیل رفتارهای غیرمتعارفش در شبکه های اجتماعی معروف است، در اخرین اقدامش مدیر تی موبایل را مخاطب قرار داده است.

اگر تی موبایل برای برند خود مشتریانی دائمی داشته باشد که با تتوی لوگو روی بدن خود، مانند بیلبوردهایی متحرک در سطح شهر به حرکت درآیند، میتواند به روش بازاریابی جذابی تبدیل شود، اما باید دید مدیر تی موبایل تن به این خواسته میدهد؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها