داستان جی تی ای 6 از سریال نارکوس الهام می گیرد؟

0
2067
داستان جی تی ای 6 از سریال نارکوس الهام می گیرد؟

شایعاتی مطرح شده است که نسخه جدید بازی جی تی ای 6 عمیقا از سریال نارکوس محصول نتفلیکس الهام گرفته است.

اطلاعاتی در مورد جی تی ای 6

گروه جدیدی از شایعات در مورد این بازی منتشر شده است که نشان می دهد این بازی احتمالا از سریال جنجالی نارکوس الهام می گیرد. یک کاربر ردیت به نام JackOLanter1982 در انجمن آنلاین اطلاعاتی در مورد این بازی جدید با اسم رمز Project Americas منتشر کرد. از میان اطلاعاتی که در این پست ردیت وجود دارد این موضوع برجسته است که GTA 6 شدیدا الهام گرفته از سریال نارکوس بوده که در مورد داستان زندگی پادشاه مواد مخدر دنیا و معاملات کوکائین در کلمبیا است.

لهجه ها و لوکیشن های خاص

شایعات همچنین بیان داشتند که این بازی مانند تماشای یک اپیزود از سریال دارای زیرنویس خواهد بود، زیرا شخصیت ها به زبان مادری و با لهجه صحبت می کنند. برای مثال هنگامی که گیمر بازی برای رد و بدل کردن مواد به آمریکایی جنوبی سفر می کند، زیاد زبان انگلیسی نخواهد شنید، اما هنگامی که در vice city است، زبان ها ترکیبی و اکثرا انگلیسی هستند.

دلیل تاخیر GTA 6 چیست؟

دلیل تاخیر GTA 6 چیست؟

تولیدکنندگان این بازی پس از عرضه GTA V از سال 2012 شروع به برنامه ریزی برای ساخت کردند، با این حال تا اواسط سال 2015 طرح به درستی پیش نرفت و تاخیر در برنامه ها ایجاد شد، چرا که راک استار بیشتر درگیر طراحی و عرضه بازی Red Dead Redemption بود که موفقیت های زیادی را نیز در پی داشت اما موجب تاخیر GTA 6 شد. گفته می شود که نسخه جدید بازی جی تی ای 6 در دهه 1970 و 1980 میلادی خواهد گذشت و ساختمان ها و وسایل نقلیه نیز مربوط به همان دوران خواهد بود.

داستان بازی جی تی ای 6

شخصیت نقش اول این بازی فردی به نام ریکاردو است که وظفیش به عنوان یک دیلر مواد مخدر انتقال کوکائین از شهر Vice City به آمریکای جنوبی است. او در این راه باید ارتباطی خاص بگیرد و کم کم تبدیل به امپراطور مواد مخدر منطقه شود. یک زندان بزرگ نیز در داستان این بازی نقش مهمی را ایفا می کند. در این بازی موضوعاتی مانند HIV و بحران مهاجرت که در ان بازه زمانی رخ داده است نیز برجسته می شود که در نوع خود جلوه خاصی به داستان بخشیده است.

کنسول های مدنظر راک استار برای اجرای جی تی ای 6

گفته شده که این بازی در چند شهر آمریکا و آمریکای جنوبی اجرا می شود و طبق گفته یک کاربر ناشناس، ظاهرا جی تی ای 6 گیمر را به شهرهای نسخه قدیمی تر این بازی یعنی Liberty City و Vice City می برد که در نسخه های قبلی لوکیشن های این بازی بودند. و برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت نیز طراحی می شود، چرا که کنسول های جاری برای اجرای آن به اندازه کافی قدرتمند نخواهند بود و دلیل این امر ظاهرا محدودیت های حافظه PS4 ذکر شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها