حسگر هوشمند FITBIT  برای کمک به کاهش وزن از راه رسید

0
331
حسگر هوشمند FITBIT  برای کمک به کاهش وزن از راه رسید|کالاسودا

حسگر هوشمند FITBIT  برای کمک به کاهش وزن از راه رسید|کالاسوداکالاسودا_پزشکان با همکاری شرکت  FITBIT  در حال آزمودن طرحی هستند که از طریق آن ، به کاهش وزن بیماران کمک کنند . این ابزار که بر روی معده بیمار نصب می شود ، نسبت به فعالیت های معده و روده واکنش نشان می دهد .

این روزها بسیاری از ما تمایل داریم به سرعت کاهش وزن را تجربه کنیم . اما موفق شدن در مسیر کاهش وزن به سادگی میسر نمی شود . دستگاه های مختلفی نیز برای کاهش وزن وارد بازار شده اند ، که انتخاب یکی از آن ها چندان ساده نیست .

اکنون ، پزشکان در بیمارستان Cedars-Sinai در لس آنجلس آزمایش جدیدی را با عنوان “AbStats” در دست اجرا دارند . آزمایشی که قرار است با کمک Fitbit  دستگاهی هوشمند را مورد بررسی قرار دهد . این دستگاه توسط  برنان اشپیگل مدیر تحقیقات خدمات بهداشتی در Cedars-Sinai و تحت حمایت FIT BIT ، اختراع شد.

 اما کارکرد این دستگاه چگونه است ؟ این دستگاهی وظیفه بررسی نظم حرکات در معده  را بر عهده دارد. افزون بر این ها می تواند با استفاده از سنسورها برای ضبط صدا، هنگامی که غذا را هضم می کنید یا در حالت استراحت هستید وضعیت معده را مورد بررسی جدی قرار دهد .

تیم اشپیگل در حال حاضر دستگاه را روی بیمارانی که از عمل جراحی های گوارشی مرخص شده اند آزمون می کنند . پیش از این پزشکان مجبور بودند حدس بزنند و بارها ازمایش انجام دهند تا از نتایج جراحی و یا حتی زمان مناسب برای بلعیدن انواع غذاها اطمینان حاصل کنند، اما این دستگاه به پزشکان کمک می کند روند درمان  و ترخیص بیماران را تسریع کنند .

از سوی دیگر فارغ از برنامه های درمانی ، پزشکان نیز بررسی  می کنند که آیا AbStats می تواند به بیماران کمک کند تا وزن خود را مدیریت کنند یا چند کیلو را کاهش دهند یا خیر .

دکتر اشپیگل یکی از افرادی است که بارها به بیماران خود راهکارهای درمانی جدیدی را توصیه کرده است . بنابراین به خوبی می داند همکاری با بیمار برای کاهش وزن تا چه حد ارزشمند است .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها