حل مشکل This item is not available in your country در گوگل پلی

1
10397
حل مشکل This item is not available in your country در گوگل پلی

اگر خواهان دانلود برنامه ای در google play هستید و با ارور این مورد برای کشور شما در دسترس نیست مواجه شدید، نشان دهنده این است که این برنامه در کشور شما غیرقابل دسترس است.

رفع مشکل تحریم گوگل پلی در ایران

گاهی نیز به دلیل تحریم ها کاربران داخل کشور از نصب برنامه های پرطرفدار منع می شوند. برای مثال اگر شما اپلیکیشن گوگل پلی را باز کنید و در قسمت جستجو، نام اپلیکیشن اینستاگرام را تایپ کنید، با انواع مختلفی از اپلیکیشن های مرتبط با اینستاگرام مواجه خواهید شد اما خود اینستاگرام را مشاهده نمی کنید.

حتی اگر ابزار تغییر دهنده آی پی را نیز روشن کنید، به سبب ذخیره شدن اطلاعات شما در اپلیکیشن گوگل پلی استور، باز هم قادر به مشاهده و احیانا آپدیت اینستاگرام خود نخواهید بود. اما اگر نیاز به برنامه ای داشتید و این ارور را مشاهده کردید چگونه می توانید آن را دور بزنید؟ در این شرایط تنها راهکاری که وجود دارد، استفاده از روش های دور زدن تحریم های گوگل پلی است.

رفع مشکل تحریم گوگل پلی در ایران

آپدیت کردن گوگل پلی

گاهی اوقات اپدیت نبودن گوگل پلی موجب می شود که این اتفاق بیفتد. آپدیت نبودن گوگل پلی سرویس می تواند باعث بروز مشکلاتی، از قبیل باز نشدن گوگل پلی استور، عدم اتصال به گوگل درایو و عدم کارکرد صحیح گوگل مپس نیز شود. پس توصیه می شود قبل از این که بخواهید تحریم های گوگل پلی را برای دانلود انواع اپلیکیشن ها دور بزنید، گوگل پلی سرویس خود را به روز رسانی کنید.  از طریق تغییر آی پی هم می توانید برنامه ها را دانلود کنید.

آپدیت کردن گوگل پلی

رفع مشکل توسط APK Downloader

می توانید از سایت های جایگزین که لینک دانلود برنامه ها را به طور مستقیم می گذارند بهره بگیرید. یکی از سرویس های انجام این کار APK Downloader است. برای اینکه از این برنامه استفاده کنید نام آن را در کادر جستجو بزنید و روی دکمه Generate download link بزنید. اندکی منتظر مانده تا اپلیکیشن را از سرور سایت دانلود کنید.

رفع مشکل توسط APK Downloader

حل مشکل توسط ربات تلگرام

با استفاده از ربات تلگرام نیز می توانید این مشکل را برطرف کنید. این ربات تلگرام کاربردی می تواند به شما برای رفع و گذر تحریم از گوگل پلی با دانلود مستقیم اپ در تلگرام یا توسط لینک مستقیم کمک کند. تنها کافیست نام اپ مورد نظر را برای ربات تلگرام ارسال کنید تا بتوانید بدون تحریم اپ را در تلگرام بدون دردسر دانلود کنید. برای شروع ابتدا به ربات apkdl_bot@ پیغام دهید و بر روی دکمه Start کلیک کنید.

  • سپس نام اپ مورد نظر خود را برای ربات ارسال کنید. به طور مثال با ارسال نام whatsapp ربات لیست اپ هایی که با نام ارسال شده همخوانی دارد نمایش میدهد.
  • اپ مورد نظر خود را انتخاب و با کلیک /download_com_whatsapp شروع به ساخت لینک دانلود یا /preview_com_whatsapp نمایش اطلاعات برنامه را انجام دهید.
  • پس از کلیک بر روی لینک دانلود عبارت Processing your request.. به معنای پردازش درخواست نمایش داده میشود و سپس عبارت Download success.. now uploading to telegram.please wait…. نمایش داده خواهد شد که بدین معناست برنامه مورد نظر به خوبی دانلود و در سرور تلگرام و ربات در حال آپلود است.
  • پس از آپلود در نهایت لینک دانلود مستقیم برنامه و برنامه apk آن در تلگرام برای شما در دسترس خواهد بود که بدون دردسر و نمایش پیغام هایی نظیر this app is not available in your country میتوانید به برنامه یا بازی دلخواه در کامپیوتر یا گوشی خود دسترسی مستقیم داشته باشید.

حل مشکل توسط ربات تلگرام

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
تیک تاک
تیک تاک
3 سال پیش

سلام وقت بخیر.
پاک کردن کَش و دیتا هم میتونه مفید باشه.
موفق باشید.