مدیریت فایل های گوشی با دانلود اپلیکیشن File Viewer for Android‏  

0
414
مدیریت فایل های گوشی با دانلود اپلیکیشن File Viewer for Android‏  

یکی از اپلیکیشن هایی که با کمک آن می توانید انواع فایل های اسنادی را مشاهده کرده و انها را مدیریت کنید، اپلیکیشن  File Viewer برای اندروید است.

File Viewer for Android  یک برنامه مدیریت فایل جهانی است که از بیش از 100 نوع فایل پشتیبانی می کند که از جمله آن می توان به فایل های PDF، اسناد اداری، فایل های ایمیل، فایل های صوتی و تصویری، تصاویر، عکس های خام دوربین، بایگانی و غیره اشاره کرد. البته امکانی که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد این است که علاوه بر مشاهده فایل ها، می توانید فایل ها را در دستگاه اندرویدی خود مرور و مدیریت کنید.

امکانات و ویژگی ها

از دیگر امکانات این برنامه می توان به مواردی مانند مرور فایل های داخلی و فایل اکسپلورر، باز کردن و پشتیبانی از 100 فرمت فایلی مختلف تنها با یک برنامه، استخراج آرشیو از برنامه هایی مانند Zip، 7-Zip، Gzip، Bzip2، Tar و TGZو … مرور، جستجو و مدیریت فایل ها با مدیر فایل داخلی و فایل اکسپلورر اشاره کرد.

بنابراین می توانید انواع فایل های مختلف را در این نرم افزار باز کرده و کپی و انتقال داده یا حذف و بررسی کنید. همچنین می توانید فایل های XPS را نیز در نرم افزار ببینید و آنها را به PDF برای مرور راحت تر تبدیل کنید.این نرم افزار از 100 نوع فرمت مختلف فایل نظیر صوتی و تصویری و اسناد نیز پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید آنها را از طریق همین نرم افزار مدیریت فایل باز کنید. برای مثال فایل های صوتی که این نرم افزار مدیریت می کنید شامل موارد زیر است:دانلود اپلیکیشن File Viewer for Android‏  

– AAC Audio (.aac)

– FLAC Audio (.flac)

– MPEG-4 Audio (.m4a)

– Matroska Audio (.mka)

– MP3 Audio (.mp3)

– Ogg Vorbis Audio (.ogg)

– Wave Audio (.wav)

– Other: .imy, .mid, .midi, .ota

دانلود اپلیکیشن File Viewer for Android

برای دانلود اپلیکیشن File Viewer for Android برای اندروید روی لینک زیر کلیک کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sharpened.androidfileviewer

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها