معرفی و دانلود برنامه Real Guitar Free برای علاقه مندان به نواختن گیتار

0
1426
معرفی و دانلود برنامه Real Guitar Free برای علاقه مندان به نواختن گیتار

برنامه Real Guitar Free یک برنامه شبیه سازی شده برای آموزش گیتار با استفاده از گوشی های همراه است. با این برنامه یاد می گیرید که چگونه با اکوردها و تب های مختلف کار کنید.

این برنامه دارای ده ها حالت مختلف از نواختن گیتار است و می تواند هم برای مبتدیان و هم گیتاریست های حرفه ای گزینه مناسبی باشد. اگر فعلا گیتار ندارید و به فکر نواختن گیتار و یادگیری آکورد ها هستید می توانید این برنامه را دانلود کرده و با آن تمرین کنید. آیا دوست دارید که اهنگ های محبوب را بنوازید، این شبیه ساز موسیقی راهی برای بهره بردن از وقت های آزاد و لذت بردن از موسیقی است.

رابط کاربرپسند شبیه ساز موسیقی

همه چیز این برنامه مانند یک گیتار واقعی است. با سیم های مختلف و نحوه آکورد گیری می توانید آشنا شوید. صدای با کیفیت بالا از دیگر ویژگی های این برنامه است که حین نواختن گیتار می تواند به گوش شما برسد. این صدای واقعی بدون استفاده از آمپر برای تقویت صدا به گوش شما خواهد رسید. شبیه ساز موسیقی Real Guitar دارای یک رابط کاربر پسند است که به شما اجازه می دهد تا موسیقی و آهنگ را به سادگی یاد بگیرید و بنوازید.

هم بازی و هم ابزار آموزشی

علاوه بر این، این یک ابزار عالی برای یادگیری گیتار برای مبتدیان و یک بازی رایگان شگفت انگیز برای کودکات است. میلیون ها نوازنده در سراسر دنیا به دلایل مختلف علاقه مند به استفاده از ان هستند. یکی از نقاط قوت این برنامه این است که تمام نت ها از روی صدای گیتار واقعی ضبط شده اند، بنابرین صداهای تولید شده کاملا طبیعی و واقعی به نظر می رسند.

با کمک این گیتار مجازی خواهید توانست ملودی های دلخواه خود را بازسازی نموده و از گوش دادن به آنها لذت ببرید.  از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به مواردی مانند ‏ دارا بودن دفترچه ترانه ها، ‏ تهیه پایگاه داده ای بزرگ از آکوردها، صدای بسیار با کیفیت و  تغییر سریع آکوردها و ‏ دارا بودن 2 نوع گیتار اشاره کرد.

این برنامه برای چه افرادی مفید است؟

این برنامه یک ابزار عالی برای افرادی مانند موارد زیر است.

  • مبتدی ها
    • آموزش گیتار به کودکان
    • آموزش حین یادگیری درس های گیتار و تمرین بیشتر
    • تمرین در سفر و مواقعی که به گیتار خود دسترسی ندارید.
    • یادگیری آهنگ ها و آکوردهای جدید وقتی دسترسی به آکورد جدید ندارید.
    • علاقه مند به دانستن اصول اولیه باس و گیتار

در زیر لینک دانلود برنامه Real Guitar Free برای گوشی های اندرویدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gismart.guitar

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها