با برترین نرم افزارهای مدیریت برنامه های روز مره آشنا شوید

0
412
با برترین نرم افزارهای مدیریت برنامه های روز مره آشنا شوید

دانلود نرم افزار مدیریت قرارها و کارها بدون شک یکی از ضروری ترین کارها برای افرادی است که علاقه دارند زمان تمام فعالیت های روزمره و آینده خود را ثبت کنند. از این رو امروز قصد داریم به بررسی دو نرم افزار قدرتمند در زمینه مدیریت قرارها و کارها بپردازیم. اگر شما هم به دنبال نرم افزارهایی هستید که امور و برنامه های خود را ثبت کنید، پیشنهاد می کنیم به دانلود نرم افزار مدیریت قرارها و کارها که در این مطلب معرفی می شوند، بپردازید.
نرم افزار Any.do To-do List & Task List
دانلود نرم افزار مدیریت قرارها و کارها Any.do To-do List & Task List این روزها بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرد. این نرم افزار بیش از 50 میلیون بار در استورهای مختلف گوگل دریافت شده است. این نرم افزار ظاهری بسیار ساده و کلاسیک دارد و اجازه همگام سازی با برخی نرم افزارهای گوگل را دارد که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. از ویژگی های جالب این نرم افزار امکان اولویت بندی کارها و قرارهای شما بر اساس تاریخ ثبت و مشخصات دیگر است. همچنین این نرم افزار امکان به اشتراک گذاری لیست کارها و قرارها را با دوستان به روش های متعدد پیش فرض به کاربران می دهد.

لینک دانلود نرم افزار مدیریت قرار ها و کارها Any.do To-do List & Task List از استور رسمی گوگلدانلود نرم افزار مدیریت Any.do To-do List & Task List

برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است:

  • طراحی به صورت کاملا حرفه ای با اینترفیسی واقعا خارق العاده
  • دارا بودن قابلیت بکپان برای پشتیبان گیری از کارها و قرارهای کاربران
  • بهره مندی از دو قالب با رنگ های تیره و روشن با امکان انتخاب توسط کاربران
  • دارا بودن قابلیت حذف همه یادداشت ها و قرارها با لرزش گوشی شما
  • دارا بودن قابلیت ثبت قرارها از طریق صوت و بدون تایپ کردن.

نرم افزار Do It Later

دانلود نرم افزار مدیریت Do It Later

در کنار نرم افزار یاد شده که امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد، نرم افزار Do It Later نیز شرایط جالبی را برای کاربران ایجاد می کند؛ هرچند شهرت کمتری در مقایسه با نرم افزار اولی که مورد بررسی قرار دادیم، دارا است.
به طور کلی این نرم افزار فوق العاده کابردی این اجازه را به کاربران می دهد تا در محیطی بسیار ساده مجموعه ای از فعالیت ها را دنبال کرده و هیچ گاه آنها را فراموش نکنند. اما باید به این موضوع اشاره کرد که این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از ارسال پیام کوتاه زمان بندی شده را دارد؛ تنها کافیست متن پیام را نوشته و زمان ارسال آن را مشخص کنید و دیگر نگران ارسال آن نباشید.
علاوه بر موارد یاد شده می توانید مدت زمان فعالیت دیگر اپلیکیشن ها را نیز مشخص کرد تا در زمان تعیین شده به صورت کاملا خودکار متوقف شوند. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که هنگام استفاده از این نرم افزار حالت بهینه سازی شارژ باید غیرفعال باشد، در غیر این صورت این اپلیکیشن قادر به انجام بسیاری از کارها نیست.

لینک دانلود نرم افزار مدیریت قرار ها و کارها Do It Later از استور رسمی گوگلدانلود نرم افزار مدیریت Do It Later

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها