دوربین آنالوگ فوجی فیلم در دنیای دیجیتال

0
807

کالاسودا – شرکت فوجی فیلم دوربین جدیدی به نام Fujifilm instax SQUARE SQ6 که یک دوربین انالوگ در دنیای دیجیتال دوربینهای امروزی است، عرضه کرده است.

ما در عضر دیجیتال زندگی میکنیم، ما هنوز وسایل آنالوگ، کاغذ و ابزار مکانیکی وجود دارند. با اینکه سی دی ها و تبلتها میتوانند ابزاری برای نوشتن باشند، اما برگه های کاغذی سنتی همچنان طرفداران خود را دارند و منسوخ نشده اند. در چنین شرایطی که دوربینهای فوری و تصاویر پولوراید به بازار آمده، فوجی فیلم دست روی طراحی یک دوربین سنتی و انالوگ شده است. مطمئنا این محصولات نوستالژیک به فروش خوبی در بازار میرسد.

شاید جدیدترین و جسورانه ترین طراحی دوربینهای فوجی فیلم متعلق به همین دوربین یعنی SQUARE SQ6 باشد. این همان مدل دوربین ماه پیش فوجی یعنی SQ10 است، تنها با این تفاوت که کاملا غیر دیجیتال است. این اولین دوربین تمام آنالوگ فوجی فیلم نیست، اما تنها از فرمت مربعی بهره میبرد.

به نظر میرسد این دوربین، دوربینی اینستاگرام محور باشد، چرا که حتی طراحی ان اندکی مشابه با لوگوی پیشین اینستاگرام است. البته آپلود عکسها در  اینستاگرام در این دوربین به سادگی  اپلود در گوشی نیست. شما باید از عکسهایی که توسط این گوشی میگیرید اسکن تهیه کرده و آن را به اینستاگرام خود منتقل و اپلود کنید.

دوربین جدید فوجی فیلم کاملا سنتی است و هیچ گزینه اتصال اینترنتی و بی سیم نخواهد داشت. همچنین دارای کارت حافظه، گزینه های زوم و دیگر فناوری های لازم امروزی نیست و به بیان دیگر کاملا بدون این توانمندی هاست. تنها دارای حالتهای ماکرو و منظره و تعدادی فیلتر برای گرفتن عکس است. این دوربین جذاب روز ۲۵ می به قیمت ۱۳۰ دلار عرضه خواهد شد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید