دوربین های مداربسته را مخفی کنید

0
563

پلیس از ایرانی ها خواسته که دوربین های مدار بسته خود را به صورت مخفی نصب کنند به گونه ای که جای آن مشخص نباشد و دیگران متوجه مکان نصب دوربین های مداربسته نشوند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، اینم روزها اکثر مکان های عمومی مجهز به دوربین مداربسته هستند و مالکان به منظور کنترل محیط از این دوربین ها استفاده می کنند. عبارت “این مکان مجهز به دوربین مداربسته است” عبارت آشنایی برای همه شده است اما در مکان هایی اگر این عبارت هم نباشد شما متوجه استفاده از دوربین مداربسته خواهید شد.

در برخی از مکان های عمومی این دوربین ها در جاهایی نصب شده اند که به راحتی می توان متوجه آن شد و حتی در برخی از منازل نیز با کمی جستجوی ریز چشمی می توانید دوربین مداربسته را مشاهده کنید. اما حالا پلیس به استفاده کنندگان از لین دوربین ها توصیه کرده که آن ها را در مکان های مخفی نصب کنند تا از امنیت بیشتری بهره مند شوند.

بنابراین گزارش، رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی به هموطنان توصیه کرده که دستگاه های ضبط دیجیتالی تصاویر ویدئویی دوربین‌های مدار بسته (دی وی آر) را در جایی امن و دور از دید دیگران نگهداری کنند.

طبق اعلام سردار محسن حسن خانی، شهروندان به منظور استفاده از دوربینهای مدار بسته در ساختمانها اعم از اداری یا مسکونی باید دی وی آر یا مخزن دوربین که وظیفه حفظ و ثبت تصاویر ضبط شده را به عهده دارد، در جایی امن و دور از دید افراد نگهداری کنند. هموطنان می توانند برای نصب این دوربین ها با پلیس مشورت کرده و به این منظور با همکاران ما در مراکز انتظامی و کلانتری ها مشورت کنند.

به گفته او، یکی از ابزارهای لازم برای پیشگیری از سرقت نصب دوربین های مدار بسته در ساختمان ها است براین اساس باید مخزن دوربین که در موارد احتمالی نیاز است مورد بازبینی قرار گیرد در مکانی امن نگهداری شود تا بتوان از تصاویر ضبط شده آن استفاده کرد.

برخی دی وی آر دوربین های مدار بسته را کنار دوربین قرار میدهند و وقتی سارقی قصد سرقت از منزل یا ساختمانی را دارد بعد از سرقت دی وی ار دوربین را به راحتی با خود می برد و در این شرایط کار پلیس سخت تر می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها