رشد استارت آپ های فناوری

0
139

استارت آپ های حوزه فناوری در ایران رشد 3 برابری داشته است.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، استارت آپ های ایرانی روند رو به رشدی را طی می کنند و در حوزه فناوری اطلاعات نیز این کسب و کارهای نوپا جان گرفته اند و طبق اعلام معاون وزیر ارتباطات رشد 3 برابری یافته اند.

استارت آپ چیست؟

استارت آپ یک شرکت یا کسب‌و کاری است که به تازگی و در نتیجهٔ کارآفرینی ایجاد شده‌ و به دلیل ابتکار و نوآوری رشد سریعی دارد.

استارت آپ ها همان ایده های نو برای کارآفرینی هستند که طراحی خاصی برای درآمد در آن ها به چشم نمی خورد زیرا پیش از این چنین کسب و کارهایی در کشور وجود نداشته است. برای همین اکثر این کسب و کارها پس از مدتی می توانند بازار هدف خود را تعریف کنند و در ابتدای کار چنین پیش بینی ندارند. از این رو دولت از آن ها حمایت می کند تا پا بگیرند.

استارت آپ های حوزه فناوری اطلاعات

استارت آپ های حوزه فناوری در زمینه های مختلف در ایران فعالیت دارند و با توجه به گستردگی استفاده از فناوری در کشور، این کسب و کارهای نو رشد چشمگیر داشته اند. از جمله استارت آپ های حوزه فناوری که توجه ویژه ای از ایرانی ها جذب کرده اند می توان به فروشگاه های اینترنتی اشاره کرد. این فروشگاه ها در ایران ابتدا به صورت فردی راه اندازی می شدند. پس از اقبال مورد توجه ایرانی ها به فروشگاه های اینترنتی، حالا در هر عرصه و زمینه ای فروشگاه های اینترنتی زیادی فعالیت دارند. همچنین ارائه خدمات به صورت اینترنتی نیز در میان استارت آپ های حوزه فناوری مورد استقبال ایرانی ها قرار گرفته اند. از آن جمله می توان به برگزاری مهمانی ها، ارایه خدمات نظافت، خانه داری یا هر خدمت دیگری از طریق اینترنت یا معرفی خدمات دهندگان از این طریق هم، استارت آپ های مورد توجه ایرانی ها هستند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها