چطور بک‌گراند عکس را روی گوشی‌مان حذف کنیم؟

0
1027
چطور حذف بک گراند عکس را روی گوشی مان انجام دهیم؟

در این مقاله آموزش حذف بک گراند عکس ها روی گوشی را به شما ارائه خواهیم کرد. ما به شما نشان می دهیم که چگونه از برنامه های رایگان برای حذف پیش زمینه در عکس هایی که در گوشی خود گرفته اید ، استفاده کنید.

شاید همه ما تا کنون به این مورد احتیاج پیدا کرده ایم.  شما لحظات خوبی را با کودکان خود می گذرانید و عکس های مختلف می گیرید. یک روز فراموش نشدنی با همسر خود در تعطیلات یا یک سلفی عالی می گیرید اما  پس زمینه نامناسبی که وجود دارد می تواند کار نهایی را خراب می کند. مطمئناً در این روزهای پیشرفت تکنولوژی باید راهی برای رفع آن وجود داشته باشد. خبر خوب اینکه این راه حل وجود دارد.ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید از این پس زمینه ها نجات پیدا کرده و هر گونه بک گراند ناخواسته را در عکس هایتان با استفاده از گوشی خود حذف کنید.

عکس ها را با برنامه  Background Eraser رفع کنید

اگر زیاد نگران حفظ بک گراندها در تصویرتان نیستید و در عوض فقط می خواهید افراد یا چیزهایی را در پیش زمینه حفظ کنید ، پس زمینه پاک کن یا Background Eraser app یک راه سرگرم کننده و سریع برای ویرایش یک عکس با پس‌زمینه بد است. این برنامه در اندروید رایگان است و چندین گزینه بسیار مشابهی در iOS هم دارد.

  • برای شروع ، برنامه را راه اندازی کنید (مجوزهای لازم را هنگام اجرا به آن بدهید)
  • سپس روی گزینه load a photo ضربه بزنید.

عکس ها را با برنامه  Background Eraser رفع کنید

  • تصویر خود را از کتابخانه انتخاب کرده و سپس فلش های صورتی را لمس کرده و نگه دارید تا بیشترین اندازه از تصویر خارج شود ، زیرا این امر می تواند به شما کمک کند که آن را ویرایش کنید. پس از پایان کار  روی گزینه Done در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • اکنون دو نقطه قرمز روی تصویر را مشاهده خواهید کرد. قسمت پایین جایی است که انگشت خود را قرار می دهید، در حالی که دیگری ناحیه ای است که می خواهید پاک کنید. چند دقیقه وقت بگذارید تا با دقت خطوط را دور بر کنید ، زیرا می توانید پیکان پشت را فقط در سمت راست کشویی Manual Size ضربه بزنید و هر گونه ویرایش را انجام دهید.

اکنون دو نقطه قرمز روی تصویر را مشاهده خواهید کرد

  • قبل از شروع ، روی گزینه Magic در ردیف دکمه ها در پایین صفحه ضربه بزنید. این به طور خودکار رنگ ها و اشکال موجود در تصویر را تجزیه و تحلیل می کند ، سپس بدون نیاز به انجام دستی ، تصاویر اصلی را برش می دهد. در بیشتر موارد بسیار خوب است وقت کافی بگذرانید و مکان نما را به آرامی حرکت دهید و خواهید دید که صفحه های شطرنجی در مناطقی که پاک می شود ظاهر می شوند.
  • هنگامی که پس زمینه را به طور کامل حذف کردید ، روی گزینه Done در بالای صفحه ضربه بزنید. اکنون نواری را در قسمت پایین صفحه به نام Smooth با شماره های یک تا پنج مشاهده خواهید کرد. اینها تعیین می کنند که لبه های ویرایش تا چه اندازه نرم و گرد شوند ، تا جایی که می خواهید به هر کدام ضربه بزنید تا متناسب چیزی باشد که می خواهید.

هنگامی که پس زمینه را به طور کامل حذف کردید ، روی گزینه Done در بالای صفحه ضربه بزنید.

  • هنگامی که از نتیجه راضی بودید، روی نماد ذخیره در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. این گزینه های مختلفی را ایجاد می کند که از پس زمینه برای تصویر می توانید استفاده کنید. این موارد شامل استیکرهای واتس آپ، و بک گراند ساده سفید یا گزینه Change Background، Superimpose است. حالت دوم یک برنامه همراه با نام Photolayers را که باید نصب کنید باز می کند. نگران نباشید ، این برنامه رایگان است و فقط چند ثانیه طول می کشد تا بتوانید کار با آن را یاد بگیرید.
  • پس از اتمام این کار، روی گزینه Load a background image ضربه بزنید، سپس آنچه را که می خواهید در پشت عکس ویرایش شده خود قرار دهید ، انتخاب کنید. برنامه به خودی خود هیچ زمینه ای ندارد ، اما می توانید از library خود عکس بگیرید یا تصاویر را از اینترنت بارگیری کنید و سپس از آنها با Photolayers استفاده کنید.
  • برای اضافه کردن پس زمینه به عکس، برای استفاده از پس زمینه های موجود ، از قسمت بالای صفحه گزینه Add photo را انتخاب کرده و تصویر ویرایش شده خود را انتخاب کنید. اکنون آن را به طرفین کشیده یا زاویه را از طریق فلش های حاشیه ای دور باکس تغییر دهید و وقتی همه چیز از نظر شما اوکی بود روی نماد ذخیره در گوشه بالا ضربه بزنید.

پس از اتمام این کار، روی گزینه Load a background image ضربه بزنید

  • اکنون یک پس زمینه کاملا جدید برای عکس خود داشته باشید. مطمئن باشید که تصویر اصلی شما در قسمت گالری دست نخورده باقی مانده است ، اما اکنون نسخه جایگزین ادیت شده دیگری دارد که بسیار جذاب تر است.
عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها