روزهای خوش کرونایی آمازون و استخدام 100هزار نیروی جدید

0
123

با شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا بسیاری به خرید اینترنتی روی آوردند و اکنون برهه حساسی برای شرکت‌های تحویل اینترنتی مانند آمازون محسوب می‌شود و آنها باید خریدهای مشتریان زیاد به موقع تحویل دهند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از تک تایمز، در واکنش به این موضوع آمازون اکنون 100000 نقش جدید برای نیروهای پشتیبانی خود استخدام می‌کند.

پرداخت 2 دلار به ازای هر ساعت

برطبق پست وبلاگی آمازون، این شرکت هم اکنون افزایش دستمزد جدید به 2 دلار در هر ساعت، 2 پوند در انگلیس و 2 یورو در کشورهای اتحادیه اروپا را اجرا کرده است.

این موضوع در مورد همه کارمندانی که در فروشگاه‌ها، عملیات حمل و نقل ، مراکز اجرایی و به ویژه برای پیک‌ها قابل استفاده است.

دیو کلارک، معاون دبیر کل ارشد آمازون در سراسر جهان در پست خود گفته بود که: “دریافت اقلام مورد نیاز در این بازه بسیار مهم است زیرا بسیاری به دلیل کرونا قرنطینه هستند و به ویژه برای افراد سالخورده و افراد دیگری که دارای بیماری های زمینه‌ای هستند باید بیشتر مراقبت کنند.

 به همین دلیل ما افزایش خرید اینترنتی را شاهد هستیم. افزایش تقاضا، برای ما بدان معنی است که نیروهای کاری ما باید بیشتر کار کنند تا نیاز مشتریان خود را تامین کنند. تامین نیازهای نیروی کار ما برای این دوره از سال بی سابقه است. “

از آنجا که این شرکت شاهد افزایش فزاینده تقاضا برای خدمات بوده است ، استخدام‌های جدید برای کمک به خدمه انبار و کارمندان دلیوری انجام شده است زیرا افزایش حجم کار آنان بیشتر است. این امر همچنین باعث شده تا برخی از محبوب ترین برندها نیز با کمبود محصول و تأخیر در ارسال مواجه شوند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها