اسم رمز ساعت هوشمند جدید سامسونگ Pulse خواهد بود

0
502
اسم رمز ساعت هوشمند جدید سامسونگ Pulse خواهد بود

اگر شما از کاربرانی هستید که از تلاش های مختلف سامسونگ برای تولید پوشیدنی هایی مانند ساعت هوشمند لذت برده اید،  باید یادآور شویم که سامسونگ در حال طراحی ساعت هوشمند جدید خود است.

طبق عادت سامسونگ برای طراحی از ساعت هوشمند از فصل پاییز، امسال نیز همین حرکت را ادامه داده است. این شرکت کره جنونی حرکت جدیدی را در طراحی ساعت هوشمند به کار برده است. بر طبق گزارش ها از جانب Sammobile، سامسونگ بر روی ساعت هوشمند جدید خود به نام Pulse است با شماره مدل SM-R500 است. بنابر این گزارش، آنها معتقدند که این دستگاه می تواند موفقیت سامسونگ Gear sport را تکرار کند و می تواند به نام Galaxy sport هم ری برند شود. با این حال چیزی که در این مدل جذاب است. این است که Gear sport دارای شماره مدل SM-R600 است و این می تواند حرکت رو به عقبی برای سامسونگ محسوب شود.

مشخصات خاص در ساعت هوشمند جدید سامسونگ

همانطور که Sammobile اشاره می کند، ممکن است سامسونگ به دلیل این ری برندینگ، نوع خاصی از مشخصات را در این ساعت به کار ببرد. این گزارش ادعا می کند که Galaxy sport می تواند 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشد و روی سیستم عامل Tizen اجرا شود. همچنین به احتمال زیاد با دستیار صوتی بیکسبی نیز عرضه خواهد شد و از یکپارچه سازی بیکسبی به صورت عمیق تری استفاده خواهد کرد. کاربران می تواندند از طریق تلفن های هوشمند خود و اتصال آن به ساعت هوشمندشان، نوتیفیکیشن های بیکسبی را دریافت کنند. این گجت پوشیدنی روی ویژگی های تناسب اندام تمرکز ویژه باز کرده است و دارای ویژگی های بهینه شده ای در این خصوص است.مشخصات خاص در ساعت هوشمند جدید سامسونگ

زمان رونمایی این ساعت چه زمانی است؟

سامسونگ توسعه این ساعت هوشمند را در ماه جاری آغاز کرده ات، اما زمان کافی برای بهتر کردن آن دارد. ممکن است آن را مانند مدل قبلی در ماه سپتامبر یا اکتبر رونمایی کند. هنوز هیچ سخنی در مورد اینکه این دستگاه چه زمانی به صورت رسمی رونمایی می شود، گفته نشده است اما احتمال دارد که در نمایشگاه CES 2019  نیزاین ساعت رونمایی شود. همچنین سامسونگ می تواند این ساعت جدید را در کنار گوشی پرچمدار Galaxy S10 خود رونمایی کرد که احتمالا در اوایل سال 2019 عرضه خواهد شد. گمانه زنی ها در این خصوص زیاد است و باید منتظر خبرهای جدیدتر در این خصوص باشیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها