سامسونگ، نوت 8 را امشب معرفی خواهد کرد

0
435

سامسونگ، نوت 8 را امشب معرفی خواهد کرد|کالاسوداکالاسودا – جدیدترین نوع فبلت محبوب سامسونگ امشب راس ساعت ۱۹:۳۰ معرفی خواهد شد.

سامسونگ در صفحه توئیتر رسمی خود نیز این خبر را اطلاع داده و چند هفته قبل نیز با دعوت رسانه ها، این خبر را به انها اطلاع داد و تیزری در همین رابطه پخش کرد. در ان تیزر دستگاهی شبیه به S8 همراه با یک قلم S نشان داد. این در حالی است که رونمایی رسمی امشب انجام میشود و به شکل پخش زنده نیز از سایت رسمی سامسونگ و کانال یوتیوب سامسونگ نشان داده خواهد شد.

انتظار می‌رود گلکسی نوت 8 از زبان طراحی مشابه گلکسی اس8 و البته نمایشگری بزرگ‌تر بهره ببرد. دوربین دوگانه نیز یکی از قابلیت‌های مورد انتظاری است که به احتمال قوی شاهد حضور آن در این گوشی خواهیم بود.

صفحه‌نمایش سوپر آمولد با رزولوشن 1440×2960 و قابلیت نمایش 521 پیکسل در هر اینچ، تجربه‌ی تصویری شفاف و بی‌نظیر را برای کاربران فراهم می‌کند. گلکسی نوت 8 با 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و شش گیگابایت رم  عرضه شده است  که در حال حاضر در نوع خود بی‌رقیب است و هنوز شاهد دستگاهی با این میزان رم در بازار دیجیتال نیستیم.
سنسور اسکن مردمک چشم، حسگر اثر انگشت، حسگر ضربان قلب و ژیروسکوپ تنها تعدادی از امکانات این دستگاه قدرتمند است و باید دید می‌تواند با آیفون ۸ رقابت کند یا نه. در انتها باید گفت،